Tibber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hadde et tilfelle med feil på faktura. Det var veldig tungt å kommunisere via appen. De svarte ikke på mine spørsmål, og mitt ønske om ny kreditnota og ny faktura var ikke mulig! Elendig kundeservice!
På få dager varsel skal jeg plutselig forhåndsbetale i tillegg til forrige mnds bruk, i en mnd som allerede er økonomisk anstrengende...der mista dere meg, og sikker en del til.
Tibber mener at deres påslag gjør dem billige, sparer ingen ting på å ha 1øre i påslag! I tilegg så krever de forskuddsbetaling for halve oktober før oktober har startet! med 2 dagers forvarsel! skammelig..
vilkårsendring "uten" forvarsel. nei takk. ønsker ikke betaler på forskudd.
Avsluttet mitt forhold da de ga 2 dgr frist til å betale ett gratis lån til dem, der vi som forbrukere blir satt som risiko uten noe sikkerhet mot konkurs.
Jeg var en strålende fornøyd kunde av Tibber. Så fant ledergruppen ut at de skal bruke oss kunder som politisk virkemiddel. Fantastisk ugreit. Takk for meg.
Det Tibber gjør nå med forskuddsbetaling vil mest sannsynlig føre til selvmord av selskapet… Hva hvis de går konk og i tillegg har hundretusenvis av mennesker betalt forskudd…???