Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jepp, som mange andre forsvant jeg også som kunde når de begynte å estimere forbruk for halve måneden, og krevde at det ble forhåndsbetalt. Det bryter med hele grunnlaget til å velge Tibber for meg. Fortsetter å bruke Tibber Pulse, da det er et genuint bra produkt, men som strømleverandør duger de ikke lenger.
Dette er virkelig for dårlig at Tibber sine kunder må hjelpe dem med å betjene sine lån for at dem skal klare å holde seg i sjakk. Og at dette var noe man fikk beskjed om noen få dager før ny måned. Det er for dårlig. Ikke gidder med å ringe folk å informere. Alt skal bare gå igjennom Mail. Det er for dårlig. Håper virkelig dem går konkurs
Dårlig endrer avtale for kunder på kort varsel. Ikke ok. Skjerpings Tibber!
Tibber falt i øynene mine. Forskuddsbetaling er feil valg. Jeg aksepterer ikke det. Farvel🤫
Har hvert veldig bra, siste halvår har det vært litt kluss med pulsmåler og lang tid på svar fra support. Ellers bra😊
Har vært lojal kunde i flere år, men etter siste endring i betalingsvilkår vurderer jeg nå å bytte hvis ikke Tibber endrer mening innen få dager.
Var veldig fornøyd med Tibber og hadde ingen tanker om å bytte selskap, men med forhåndfakturering med dagens strømpriser så begynte jeg å lete etter alternativer. Fant da ut at ser man kun på pris finnes det billigere alternativer. For oss som også bruker app med funksjoner som smartlading av elbil og ønske om å se forbruk i realtime så er det også alternativer som er billigere, men Tibber ligger langt fremme på smarte løsninger enn så lenge. Litt trist at de måtte innføre forhåndsbetaling som endret hele mitt syn på Tibber i løpet av minutter.