Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Endret faktureringsperiode med to dagers varsel. forhåndsbetaling. ok app og verve bonus.
Dette er en strømleverandør som man må holde seg lagt unna, de svarer ikke på spørsmål på de enkleste ting. Jeg anbefaler at kunder holder seg langt unna dette firma hvor kundene må opptre som bank, fordi de ønsker å tjene mest mulig på bekostning av sine kunder. Det eneste som er bra er appen men hva hjelper det når de er på et bunnivå når det gjelder kundebehandling.
Endrer avtalen helt ulovlig å nekter å gjøre riktig for seg. Styr unna, mindre seriøs aktør må du søke etter lenge. Sender avtalegiro-trekk basert på en ulovlig faktura. Fy.
Det virker som de gir seg faen å bare fakturerer uten å ta hensyn til hva vi mener.
Redd du kommer til å gå konkurs etter at de gikk over til forhåndsbetaling. Fikk strømregning på 25 000,- i nov/des
Jeg sjekker strømprisen i appen, samt forbruk, og justerer både manuelt og automatisk forbruk til billigere timer. God integrering av elbillading med lastbalansering mot hovedsikring. Tydelig faktura og god informasjon. Skulle ønske at de ikke estimerer forbruk for deler av inneværende måned på siste faktura, men skjønner hvorfor de gjør dette.
Jeg inngikk ikke en avtale om å være banken deres. Kort og godt. Da ble det å hoppe videre - noe nordmenn gjør i for liten grad være seg strøm, bank, forsikring osv.