Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det virker som de gir seg faen å bare fakturerer uten å ta hensyn til hva vi mener.
Redd du kommer til å gå konkurs etter at de gikk over til forhåndsbetaling. Fikk strømregning på 25 000,- i nov/des
Jeg sjekker strømprisen i appen, samt forbruk, og justerer både manuelt og automatisk forbruk til billigere timer. God integrering av elbillading med lastbalansering mot hovedsikring. Tydelig faktura og god informasjon. Skulle ønske at de ikke estimerer forbruk for deler av inneværende måned på siste faktura, men skjønner hvorfor de gjør dette.
Jeg inngikk ikke en avtale om å være banken deres. Kort og godt. Da ble det å hoppe videre - noe nordmenn gjør i for liten grad være seg strøm, bank, forsikring osv.
Det eneste som nå er bra ned Tibber er de smart tjenestene de tilbyr. Som feks smart varmestyring.
Var svært fornøyd med Tibber helt til det kom krav om forhåndsbetaling. Fikk en skyhøy regning pga estimert forbruk 1-14 desember. Om to dager er perioden omme, og den reelle kostnaden for perioden viser seg å bli under halvparten av det Tibber estimerte. De må nok belage seg på å låne penger av andre enn meg og jeg bytta selskap samme dag som regninga kom.
Jeg forsvarte Tibber når de kom ut med at de trengte "forskuddsbetaling" på to uker for å unngå å måtte sette opp prisene, men nå har de fakturert meg for ca. 6 ukers forbruk de 2 første ukene i desember. Når jeg tok kontakt med de var de helt åpne om at det ikke var rett, men de kunne ikke fikse feilen uten å "forskjellsbehandle" kundene. Så nå har jeg byttet.