Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skønner ikke hvordan de kan drive med forskuddsfaktueringen når de en gang klarer ikke å estimere forbruket på en normal måte. Jeg brukte 260kWt i oktober, 420kWt i november og får en regning for desember som estimerer forbruket til å være 657kWt fra 1. des - 14. des. Dette er skam og idiotisk, skjønner ikke hva de tenker på. Har byttet leverandør til Vibb nå!
Elendig kundeservice og bruker kunde som bank, helt på trynet rett og slett. Håper de går konkurs
Etter det nye tibber kom med har jeg sagt opp. Et selskap skal ikke behøve å ha lån hos kunden. Appen er selvsagt bra - men det gjør ikke opp for forskuddsbetalingen som er helt feil estimert.
Tibber var helt strålende frem til forskuddsbetalingen. Urimelig å kreve så høy forskuddsbetaling rundt jul. Jeg byttet til et annet selskap i dag som har etterskuddsbetaling og avtale med nettselskap som gjør at faktura + strømstøtte kommer på samme regning.
Det går ikke og kontakte tibber. Hva er det slags tull. Min strømregning på 2300 har plutselig blit 6800 estimert jeg er ikke innterisert og gi tibber et gratis lån dette er kriminelt. Jeg anmelder
Å bli forhåndsfakturer det samme for de første to uker i desember som for hele november føles som lureri.
Vel å se at en må betale for strømmen, men med en forskuddsbetaling og regning på nesten 14.000,- før jul er det nok. Holder ikke at appen er bra ....lenger!