Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter det nye tibber kom med har jeg sagt opp. Et selskap skal ikke behøve å ha lån hos kunden. Appen er selvsagt bra - men det gjør ikke opp for forskuddsbetalingen som er helt feil estimert.
Tibber var helt strålende frem til forskuddsbetalingen. Urimelig å kreve så høy forskuddsbetaling rundt jul. Jeg byttet til et annet selskap i dag som har etterskuddsbetaling og avtale med nettselskap som gjør at faktura + strømstøtte kommer på samme regning.
Det går ikke og kontakte tibber. Hva er det slags tull. Min strømregning på 2300 har plutselig blit 6800 estimert jeg er ikke innterisert og gi tibber et gratis lån dette er kriminelt. Jeg anmelder
Å bli forhåndsfakturer det samme for de første to uker i desember som for hele november føles som lureri.
Vel å se at en må betale for strømmen, men med en forskuddsbetaling og regning på nesten 14.000,- før jul er det nok. Holder ikke at appen er bra ....lenger!
Dette må være totalt skrive BOM av avlesning av den strømmen som er forbrukt på husstanden....
De driver akkurat som de har lyst, De tar ikke hensyn til sine kunder, De skal først ha betalt for noe du ikke har brukt, Uakseptabelt. La oss si du reiste vekk i Desember og tok vekk all strømmen, Skal du da betale for dette? For tibber mener ja det skal du. Kjeltringer. Dette er kriminelt. Korrupt. Begynte bra men er ødelagt nå. Håper hele bedriften går rett i dass for slikt kan man ikke gjøre med folk.