Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hvis man ikke kan drive butikk skal man legge ned, ikke be kundene om å forskuttere lønnen din.
Etter 5 år kunde så sier jeg hadde bra til Tibber. Dårligst i strømmarkedet! Unngå stipulert strømregning!!!
Kvaliteten til selskapet har falt kraftig, mye problemer med appen, og de fjernet til tider mulighet til å komme i kontakt med kundeservice. De opptrådte uprofesjonelt da de endret faktureringsmodell med 2 dagers varsel, noe som ikke bare bryter med deres egne vilkår, men gjør det vanskelig å komme seg ut av tibber og slippe å betale fakturaen med forhåndsbetaling.
Mediaomtale i det siste sier det meste. Det eneste positive som er igjen, er appen.
Krevde at jeg skulle betale 5k+ på forskudd for 15. dager med strøm i desember. Byttet på stedet, lite troverdig selskap.
Endret faktureringsrutine er uakseptabel. Bruker kunden som bank. Har byttet strømleverandør.
Hadde Norgesenergi tidligere og byttet til Tibber for 2 år siden. Har vert veldig fornøyd med Tibber. De har rimelig strøm og lavt påslag. Det viktigste med Tibber synes eg er appen og deres opplegg for strømsparing. Appen er veldig oversiktlig og brukervennlig. Smartlading på elbilene mine fører til flere hundre kroner i mnd i innsparing på lading. Det er tydelig at Tibber jobber for strømsparing. Den nye faktureringsmodellen har det vert snakket mye om, og mange tror Tibber tar betalt for strømmen på forhånd. Eg ser det ikke slik. Min oppfatning er at en betaler for strømmen som en har lånt siden sist forfall. Skulle det være at estimatet ikke stemmer helt så bruker en likevel strøm for de pengene og det hele går opp. Det har ikke noen betydning, og hos meg stemmer estimatene ganske bra. Alt i alt er eg fornøyd med Tibber og kommer ikke til å bytte.