Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
En ting er dette med forhånds fakturering. Men ikke klag på at dere måtte det for å holde prisene nede. Den TV2 reklamen 20:58 har ikke vært billig. Jeg støtter verken mobil eller strøm som bruker penger på tv reklame. 4 stjerner fordi appen var mye bedre enn vibbs!!! få deg jobb der du som har lagd den!
Tenk at en gamechanger som Tibber skulle gjøre seg bort så grundig. Timingen kunne heller ikke vært verre. Når de andre selskapene endelig kommer halsende etter og kan tilby både både gode apper, "pulsmåler" og integrasjon med biler, ladere osv - DA velger Tibber å benytte kundene sine som bank med hårreisende forhåndsbetalinger. Legg på elendig kommunikasjon og tragedien er total. Det er bare trist. En tidligere entusiast, storfornøyd kunde og "reklameplakat" har forlatt dem til fordel for en annen leverandør og er på alle måter storfornøyd med valget!
Super app og funskjonalitet. De ødelegger for seg selv. Ser de er rødlista av Forburkerrådet. Kunden kan ikke være bank for selskapet. Da har de ikke livets rett. Nå blir det bytte til et annet selskap.
Dårlig løsning med fakturer på fjorårets forbruk. Fikk i desember 14 dagers forskuttering, summen ble på det 3 dobbelte av det forbruket vi hadde I november i år. Bytta leverandør. Appen er god
Forskuddsbetaling av strøm er ikke greit - har byttet på grunn av skyhøye regninger etter at de gikk over til denne praksisen. Kundene skal ikke være banken til selskapet
Tibber har den beste smart-løsningen. Funksjoner i appen er svært bra. Har spart en god del ved å bruke appen aktivt og for elbil lading.
Har hatt tibber siden starten og har hatt veldig god utnytte fra starten av. Har vært mye urettmessig dårlig omtale siste tiden. Det folk ikke virker å forstå er at du ikke forskuddsbetaler? Når forfall på fakturaen kommer så har du allerede brukt den strømmen som er estimert