Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tibber har den beste smart-løsningen. Funksjoner i appen er svært bra. Har spart en god del ved å bruke appen aktivt og for elbil lading.
Har hatt tibber siden starten og har hatt veldig god utnytte fra starten av. Har vært mye urettmessig dårlig omtale siste tiden. Det folk ikke virker å forstå er at du ikke forskuddsbetaler? Når forfall på fakturaen kommer så har du allerede brukt den strømmen som er estimert
Meget god oversikt over kostnad og forbruk i appen. Svært gode muligheter for smartstyring i appen. Kun ren energi. Kommer som regel meget bra ut på pris.
Bytta over fra Tibber for en stund siden, da jeg trodde forskuddsfaktureringen var en engangshendelse. Da byttet jeg tilbake i min naive tro på at de hadde gjort noe med ordningen, fant raskt ut at de ikke hadde endret praksis og var kjapp med å komme meg bort fra Tibber igjen. Kommer nok ikke tilbake. De får + for god app og måling av strøm i sanntid.
Tibber bruker sine kunder som bank. Har sendt henvendelser via chatt uten å få respons på 3 dager nå. Ingen tlfnummer for å kunne kontakte kundeservice.
Prisen på forskudd var mer enn estimate de selv ga for hele måned. Nå virker det som månedsestimat er fjernet fra appen.
Liker appen, liker alle integrasjonene til ulike smarthussystemer, liker stort sett prisen. At selskapet har litt å lære om markedet og kundekommunikasjon får så være. Jeg har vært fornøyd kunde i mange år, og regner med å fortsette i mange år videre.