Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Igjen forhånd med dobbel regningen, kan ikke være så grådig. De sa at det var for en måned.
Blir ikke veldig imponert!! Burde ikke være så vanskelig å få til å være billigst. Det var det dere lokket med da jeg ble kunde! Dette går bare utover dere!
Har bare gode erfaringer til tross for forhåndsbetlingen de tok i Oktober. God kundeservice og priser og god app med oversikt
Jeg gikk inn med en avtale om spot, men plutselig skal de ha forskudd for halve måneden. Og da må jeg bytte til de som tilbyr det jeg ønsker. Med mindre man har tilgang til å smartstyre sitt hjem og elbil-lading så trenger du ikke Tibber.
Bra app, men driver med ulovlig virksomhet i følge forbrukerrådet.
Sparer rundt 1000 kr året på smartlading gjennom Tibber-app og det tas ikke med i sammenligningen med andre strømavtaler hos bytt.no!
har vært kunde i tibber i 2 år. Er ikke en aktiv kunde men sjekker appen litt for å se strømforbruk. har stort sett vært fornøyd, selv om jeg gjerne skulle fått strøm og nettleie på 1 faktura. de har alltid kalt seg selv et uvanlig strømselskap som passer på kunden. det kan vi vell nå bekrefte at ikke stemmer. et HELT VANLIG STRØMSELSKAP spør du meg. Men for 1 mnd siden fikk jeg en mail som snudde hele inntrykket mitt på hodet. måten de endrer avtalevilkår på dagen er helt hodemist og ikke minst ulovlig. direkte brudd på avtalevilkår og ulovlig i dette land. kontaktet kundeservice for 2 uker siden og har fortsatt ikke fått svar, helt vanvittig at det skal ta to uker å får svar på enkle spørsmål. fikk omsider bekreftet at forskuddsbetalingen skal være til minimum ut nyttår av kundesenteret deres, da byttet jeg selskap for godt! styr unna om du ikke ønsker forskuddsbetaling.