Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dropper de faktureringsmodellen kommer vi tilbake. Elendig kundeforståelse i en vanskelig tid. Mangelen på gjennomfakturering er en stor nok ulempe, men når de i tillegg innfører forskuddsbetaling var løpet kjørt. God app, men det holder ikke når de er eneste leverandør som ikke evner å levere på noe så enkelt som fakturering.
Billigst over tid. Kjempefin App. Sansynligvi det billigste selskapet. Spitpris * 39kr pr måned
Fornøyd med Tibber. Har vært noen sure månder med dyr forskuddsbetalinger, og har fått igjen pengene jeg har betalt for mye. Nå har de endret til at du kan endre slik at du kan betale faktisk forbruk. Fra neste måned av vill det bli mer "rett" da strømsparing ble et stort tema i januar i år. Tibber har billigste månedspris, og msn trenger ikke å betale får hver måned for å ha pluls.
Sykt høy forskuddsbetaling nå i desember. Aldri hatt så høy regning. At de kom frem til denne løsningen så så kort varsel i Oktober er også skammelig!
Tibber funker egentlig bra, men den forhåndsfaktueringa kunne de spart seg. Det finner jeg meg ikke i, så nå har jeg bytta leverandør.
Endrede vilkår siste sekund, betaler ikke lenger for faktisk forbruk. Trist, da tjenesten var veldig brukervennlig; kommer ikke tilbake etter dette stuntet.
Vi har stort sett vært fornøyd med Tibber, men etter fadesen i Oktober ble vi noe mer amper. Så vidt vi skjønte ville oktoberregningen være ett engangstilfelle. Men så kommer desemberregningen hvor estimatet deres var skyhøyt. Vi valgte å bytte på dagen. De sier de tar kun for faktisk forbruk, men når man får 1000 lappene i fratrekk på neste månedsregning tyder det på at man har betalt for mye mer faktisk strømforbruk. I disse tider har man ikke råd til å måtte betale uforutsette og skyhøye regninger langt over forventningene. Utsettelse hjelper svært lite da det stort sett bare skyver problemene framover.