Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sykt høy forskuddsbetaling nå i desember. Aldri hatt så høy regning. At de kom frem til denne løsningen så så kort varsel i Oktober er også skammelig!
Tibber funker egentlig bra, men den forhåndsfaktueringa kunne de spart seg. Det finner jeg meg ikke i, så nå har jeg bytta leverandør.
Endrede vilkår siste sekund, betaler ikke lenger for faktisk forbruk. Trist, da tjenesten var veldig brukervennlig; kommer ikke tilbake etter dette stuntet.
Vi har stort sett vært fornøyd med Tibber, men etter fadesen i Oktober ble vi noe mer amper. Så vidt vi skjønte ville oktoberregningen være ett engangstilfelle. Men så kommer desemberregningen hvor estimatet deres var skyhøyt. Vi valgte å bytte på dagen. De sier de tar kun for faktisk forbruk, men når man får 1000 lappene i fratrekk på neste månedsregning tyder det på at man har betalt for mye mer faktisk strømforbruk. I disse tider har man ikke råd til å måtte betale uforutsette og skyhøye regninger langt over forventningene. Utsettelse hjelper svært lite da det stort sett bare skyver problemene framover.
Skuffet over måten tibber håndterer høye strømpriser. Her er det på bekåstning av kundene.
Dårlig grep… estimert forbruk forskudd!! Her må ledelsen gå i seg selv og ta grep…. Hva har denne «kundeflukten» kostet tibber i omdømme og kroner og øre??? Lite gjennomtenkt dette her..
Det er ikke greit å være bank for strømleverandøren. Fakturaene og hvordan de estimerer strømmen din er utydelig…man føler seg lurt og har totalt mistet den gode kontrollen man hadde før man begynte med forskuddsbetaling.