Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
I det jeg i september fikk Mail om at de skulle bruke meg som bank med forhåndsfakturering, byttet jeg strømavtale uten å blunke. Appen er veldig bra, men jeg er ikke interessert i å være en rentefri bank for de. Skulle de da gå konkurs så hadde jeg mistet de pengene. Totalt useriøst!
Langt fra fornøyd tjenesten er ikke som forespeilet og det kommer til stadighet påslag på regningene😡
Har avtale på en hytte med variabel bruk og sa blir estimert forskuddsbetaling helt feil hver måned.
Endret faktureringsperiode med to dagers varsel. forhåndsbetaling. ok app og verve bonus.
Dette er en strømleverandør som man må holde seg lagt unna, de svarer ikke på spørsmål på de enkleste ting. Jeg anbefaler at kunder holder seg langt unna dette firma hvor kundene må opptre som bank, fordi de ønsker å tjene mest mulig på bekostning av sine kunder. Det eneste som er bra er appen men hva hjelper det når de er på et bunnivå når det gjelder kundebehandling.
Endrer avtalen helt ulovlig å nekter å gjøre riktig for seg. Styr unna, mindre seriøs aktør må du søke etter lenge. Sender avtalegiro-trekk basert på en ulovlig faktura. Fy.
Det virker som de gir seg faen å bare fakturerer uten å ta hensyn til hva vi mener.