Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Måten tibber har valgt med forhåndsbetaling og estimering av pris og forbruk fører til et voldsomt rot. Umulig å ha god oversikt over hva du faktisk betaler.
Var et innovativt og fremoverlent selskap. Forskuddsbetalingen var et forferdelig feilgrep, byttet så snart jeg fikk siste faktura. Kundeservice hadde trent godt på bortforklaringer og nektet at vi som kunder på noen som helst måte lånte de penger.
Alt fungerte bra og en god app men forskuddsbetaling av strøm er nok slutten på denne valsen.
I det jeg i september fikk Mail om at de skulle bruke meg som bank med forhåndsfakturering, byttet jeg strømavtale uten å blunke. Appen er veldig bra, men jeg er ikke interessert i å være en rentefri bank for de. Skulle de da gå konkurs så hadde jeg mistet de pengene. Totalt useriøst!
Langt fra fornøyd tjenesten er ikke som forespeilet og det kommer til stadighet påslag på regningene😡
Har avtale på en hytte med variabel bruk og sa blir estimert forskuddsbetaling helt feil hver måned.
Endret faktureringsperiode med to dagers varsel. forhåndsbetaling. ok app og verve bonus.