Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Å bli tvunget til å betale forskudd på strømmen.. kundene skal ikke være banken til tibber. I tillegg får man ikke statsstøtten ved forskudd
Som alle vet og tidligere kunder kjenner til forskutteringen som ble gjort, men lite ble sagt at dette var en varig modell frem til Tibber selv fremskynder en normalisert avtale. At man uten varsel fortsetter og forskuttere, men kun betaler det faktiske beløp for foregående mnd så sender de purring på det beløpet de har estimert. Faktura status settes til feil enda foregående mnd er betalt. Det er hårreisende og utenfor lovlighetens grenser. Velger man å sitte i kø på chat fra 1 time og oppover så kan man formidle dette og med sine mengder med emojier så godtar de svært enkelt at det er uakseptabelt å betale estimert beløp. De har ingen grunn til å kreve dette betalt og dermed gir de seg med engang. De lever nok godt på alle som betaler sitt estimerte beløp.
Forhåndsbetaling er ikke akseptabelt, bytter nå strømleverandør. Gå tilbake til tidligere løsning!
Et selskap som har revlusjonert smart styring av privatboliger! Lavt påslag på regningen! God kundestøtte!
En god app, konkurransedyktige priser og veldig brukervennlig. Alt dette klarte de å ødelegge over natta! Kundeservice gikk fra hyggelig til frekke. Krysser fingra for at de går konkurs og blir borte.
Ble plutselig flaut å innrømme at tibber var strømleverandør når strøm var tema i matpausen. Kan ikke forandre og estimere i øst og vest uten skikkelig varsling og forklaring. Har flyttet 2 avtaler.
En ting er dette med forhånds fakturering. Men ikke klag på at dere måtte det for å holde prisene nede. Den TV2 reklamen 20:58 har ikke vært billig. Jeg støtter verken mobil eller strøm som bruker penger på tv reklame. 4 stjerner fordi appen var mye bedre enn vibbs!!! få deg jobb der du som har lagd den!