Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
En god app, konkurransedyktige priser og veldig brukervennlig. Alt dette klarte de å ødelegge over natta! Kundeservice gikk fra hyggelig til frekke. Krysser fingra for at de går konkurs og blir borte.
Ble plutselig flaut å innrømme at tibber var strømleverandør når strøm var tema i matpausen. Kan ikke forandre og estimere i øst og vest uten skikkelig varsling og forklaring. Har flyttet 2 avtaler.
En ting er dette med forhånds fakturering. Men ikke klag på at dere måtte det for å holde prisene nede. Den TV2 reklamen 20:58 har ikke vært billig. Jeg støtter verken mobil eller strøm som bruker penger på tv reklame. 4 stjerner fordi appen var mye bedre enn vibbs!!! få deg jobb der du som har lagd den!
Tenk at en gamechanger som Tibber skulle gjøre seg bort så grundig. Timingen kunne heller ikke vært verre. Når de andre selskapene endelig kommer halsende etter og kan tilby både både gode apper, "pulsmåler" og integrasjon med biler, ladere osv - DA velger Tibber å benytte kundene sine som bank med hårreisende forhåndsbetalinger. Legg på elendig kommunikasjon og tragedien er total. Det er bare trist. En tidligere entusiast, storfornøyd kunde og "reklameplakat" har forlatt dem til fordel for en annen leverandør og er på alle måter storfornøyd med valget!
Super app og funskjonalitet. De ødelegger for seg selv. Ser de er rødlista av Forburkerrådet. Kunden kan ikke være bank for selskapet. Da har de ikke livets rett. Nå blir det bytte til et annet selskap.
Dårlig løsning med fakturer på fjorårets forbruk. Fikk i desember 14 dagers forskuttering, summen ble på det 3 dobbelte av det forbruket vi hadde I november i år. Bytta leverandør. Appen er god
Forskuddsbetaling av strøm er ikke greit - har byttet på grunn av skyhøye regninger etter at de gikk over til denne praksisen. Kundene skal ikke være banken til selskapet