Tibber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg er ikke din bank, og nekter å betale forskudd. Takk for et godt samarbeid
Når de i brevs form kommer med uriktige opplysninger for å måtte ha forskuddsbetaling, da de ikke handler på nordpool og har denne utgiften for No3. Så ble jeg skuffet og byttet. Har alltid likt tibber fra jeg ble kunde til nå.
Det de nå gjør er særdeles uheldig og omdømme deres, som til nå har vært bra, vil ha problemer med å komme seg over dette.
Jeg fikk min mor til å bytte til Tibber og nå skal de ha forskudd. Hun bytter selskap øyeblikkelig. Skulle selv over til Tibber etter min avtale går ut, det er fullstendig uaktuelt nå.
Veldig fornøyd med Tibber inntil de kanskje gjorde en av de største tabbene sine med å tro at kundene er så lettlurte med å være bank. Er null kundeservice etter at de gikk ut med nyheten. Tibber er en suksesshistorie og kunne vært det framover hadde ikke de gått ut å sutret over vilkårene.
Likte det godt til de bestemte seg får å tvinge kundene sine til å finansiere bedriften sin med så kort varsel at det er ulovlig.
Hei Breiland. Fakturamodellen som ble innført og som nå er reversert var lovlig. Vi varslet endringen av fakturamodellen med for kort frist derimot. Dette ble tatt til etterretning - i tett dialog med forbrukertilsynet. Fakturamodellen gikk ut på at man betalte for forbruket sitt frem til forfallsdato. Dette var for å korte ned på tiden der Tibber la ut for kostnaden til strømforbruken til våre kunder.
Tidligere kjempefornøyd, og veldig fornøyd med appen. Men dessverre er det helt uaktuelt å gå over til forskuddsbetaling med kun to dagers varsel i tillegg. Det er ulovlig, så da byttet jeg omgående.