Tibber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Å tvinge kunder til å legge ut latterlig høye summer for fremtidig teoretisk forbruk, for å bygge kortsiktig likviditet i Tibber, må være Norges mest effektive måte å miste kunder på. Gratulerer og takk for meg. Her holder det ikke å bare ta av seg hatten...
Elendig fakturering, når jeg kontaktet Kundeservice var som å snakke med en robot som kunne bare et par setninger.
De leverer en app som gir svært god oversikt over forbruk og flere av produktene de har integrert (temostater, ladere mm) er av høy kvalitet. Dette har vært viktig for at jeg ligger lavt i forbruk må. Jeg syns de får ufortjent mye dårlig omtale for at de forhåndsfakturer deler av perioden fram til forfallsdato. Alternativet et påslag til spotprisen for å betale renter på lånet de tar når de legger ut for meg i halvannen måned.. Mulig noen tror tibber tjener på høye strømpriser. Tibber produserer ikke strøm. De kjøper til spot og selger videre for et lite fast påslag.
Bruker kundene som sin personlige bank ved å trekke pengene fra kundene på forhånd.
Kundeservicen brukte 5 daga på å besvare ein enkel henvendelse angående faktura
Jeg skal ikke være banken til Tibber. Hva skjer hvis dem blir konkurs? Har byttet etter den skyhøye desemberfakturaen…
Bruker kundene som en bank. De får henvende seg til sine egne investorer som får stille opp med likviditet. Dette er enden på Tibber. Holder ikke med å ha utviklet en god app.....