Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Endret til forskuddsbetaling uten varsel. Hadde foretrukket noen øre ekstra påslag istedenfor tvungen forskuddsbetaling. Synd, siden de hadde en god app.
Helt uhørt at en skal sponse lån til strømleverandøren. Hjelper ikke med alle andre hjelpemidler i appen da!
Siste regning 14 dager: 11 000. Uforståelig svar på klage. Forskuddsordning er useriøst
Tibber er det eneste selskapet som lar meg fokusere på å bruke minst mulig strøm. Forhåndsfaktureringen kunne vært kommunisert tidligere og bedre, men det vil ikke lønne seg å bytte selskap for da mister jeg oversikten over strømmen jeg bruker og prisen fremover time for time. Appen er den beste på markedet!
God app, men elendig løsning med forhåndsfakturering. Var veldig fornøyd frem til de endret praksis, og når det finnes andre selskaper der ute som tilbyr samme / bedre pris uten forhåndsfakturering ser jeg ingen grunn til å være kunde hos Tibber lenger. Kundeservice har også vært veldig vanskelig / umulig å komme i kontakt med i det siste.
De er best i markedet på innovasjon, app og strømstyring. Og jeg var superfornøyd. Men det hjelper lite å spare strøm, når Tibber må forskuddsfakturere en estimert pris på strøm jeg ennå ikke har brukt. Få rydddet opp i det så er jeg tilbake som kunde
skikkelig smart å kødde mer strømregninga til folket..må tibber dø sakte hen. å gjøre sånn at folket må forhåndsbetale for strøm er bare totalt idiotisk.. skjønner fortsatt ikke at folk har dere som leverandør