Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tibber er det eneste selskapet som lar meg fokusere på å bruke minst mulig strøm. Forhåndsfaktureringen kunne vært kommunisert tidligere og bedre, men det vil ikke lønne seg å bytte selskap for da mister jeg oversikten over strømmen jeg bruker og prisen fremover time for time. Appen er den beste på markedet!
God app, men elendig løsning med forhåndsfakturering. Var veldig fornøyd frem til de endret praksis, og når det finnes andre selskaper der ute som tilbyr samme / bedre pris uten forhåndsfakturering ser jeg ingen grunn til å være kunde hos Tibber lenger. Kundeservice har også vært veldig vanskelig / umulig å komme i kontakt med i det siste.
De er best i markedet på innovasjon, app og strømstyring. Og jeg var superfornøyd. Men det hjelper lite å spare strøm, når Tibber må forskuddsfakturere en estimert pris på strøm jeg ennå ikke har brukt. Få rydddet opp i det så er jeg tilbake som kunde
skikkelig smart å kødde mer strømregninga til folket..må tibber dø sakte hen. å gjøre sånn at folket må forhåndsbetale for strøm er bare totalt idiotisk.. skjønner fortsatt ikke at folk har dere som leverandør
Tibber har en fantastisk app. Får mye kritikk for å delvis forskuddsfakturere, men har man likviditet nok til at dette ikke er et problem er det en god løsning som holder påslaget nede for et selskap som ikke er et stort kraftkonsern. Veldig fornøyd.
At tibber nok ein gong skal ha "forhåndsbetalt" for strømen... -dei sa det første gangen at dette var ein eingongshendelse... - det er "estimert" for 14 dager av neste mnd... IKKJE SANT i mitt tilfelle har eg forfall 25, og i desember lander dette på juledag, så mitt forfall er 27, dvs eg må betale estimert forskudd for 27 dager ikkje 14 slik som dei hevdar i media. - estimate er alltid feil, og so langt i negativ forstand, dvs at dei må betale tilbake penger til meg, dette blir då i realiteten eit lån som tibber kan benytte seg av uten mitt samtykke. - det har vært elendig kommunisert, frå tibber si side, siste tida har dei ikkje svart på forespørslane mine heller, eg blir overrasket om dei overlever vinteren - det hadde vært mykje bedre om dei hadde økt påslage pr kw med nokre øre for ein periode for å bygge likviditet. - kjem til å savne appen, den har mykje bra med seg og får topp score frå meg, enkelte hicups men generellt meget bra app, kjem til å forsette å bruke dei funksjonanen som forsatt virker (har bytta til Wattn)
Jeg var fornøyd og prøve å verve kunder til Tibber. Føler nå at vi blir lurt og jeg verver ingen flere. Har forholdsvis lite strømforbruk så jeg takler den stipulerte fakturaen. Dette pga at jeg synes appen er bra og at jeg har koblet mye opp mot de. Har derfor foreløpig ikke byttet.