Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Var svært fornøyd med Tibber helt til det kom krav om forhåndsbetaling. Fikk en skyhøy regning pga estimert forbruk 1-14 desember. Om to dager er perioden omme, og den reelle kostnaden for perioden viser seg å bli under halvparten av det Tibber estimerte. De må nok belage seg på å låne penger av andre enn meg og jeg bytta selskap samme dag som regninga kom.
Jeg forsvarte Tibber når de kom ut med at de trengte "forskuddsbetaling" på to uker for å unngå å måtte sette opp prisene, men nå har de fakturert meg for ca. 6 ukers forbruk de 2 første ukene i desember. Når jeg tok kontakt med de var de helt åpne om at det ikke var rett, men de kunne ikke fikse feilen uten å "forskjellsbehandle" kundene. Så nå har jeg byttet.
Tibber har fått mye pepper pga fakturering i det siste men det meste av det er misforstått. Man betaler ikke på forskudd men det forskuddteres frem til forfallsdato så om man betaler da så har man ikke forhåndsbetalt annet enn et lite avvik som kan forekomme. Tibber er markedsledende på strømsparing og APP for å ha kontroll på eget forbruk.
Var veldig fornøyd med tibber egentlig. Etter de sendte meg en regning på 11900 pga forskuddsbetaling føler jeg de ikke er veldig sympatisk og jeg ønsker ikke være banken dems, da for de i det minste betale meg renter for lånet. Går over til motkraft i håp om en mer kundevennlig behandling.
Var fornøyd med Tibber da det kom og har hvert kunde siden starten av. Nå har Tibber gått fullstendig i dass, har ventet nå på strømregningen min for oktober og november men ingen ting skjer. Kjøpte en såkalt "puls" for 2 år siden som aldri har virket. Fikk beskjed om at jeg måtte bytte måler, som ble gjort av elvia og "Han porten" sjekket og åpnet men fortsatt ikke noe puls. Får knapt nok svar fra dem. Nå er det slutt.
Å betale strøm før man har brukt den, blir for dumt. Min november faktura ville ha vært på i underkant av 300,-. Nå som de har estimert bruken for de første 14 dagene i desember er min faktura på 2300,-!!! Jeg har ikke de 2300,-.
Konkurransedyktig pris. Informativ og brukervennlig app som gir god oversikt på strømforbruket. Dessverre ødelegges helhetsinntrykket med innføringen av forskuddsbetaling.