Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tibber er redninga i ein jungel av selskap som berre vil lure mest mulig pengar frå kundane. I tillegg tilbyr dei ei rekke løysingar som gjer det lettare å bruke mindre strøm. Eg treng ikkje lenger vere usikker på om strømselskapet endrar vilkåra eller på andre måtar lurer pengar frå meg. Eg betalar alltid berre det eg brukar + 1 øre/kwt + 39 kr/mnd.
System er enkelt. Resten av familie forstår forbrukt, og tenker litt over hvordan man bruker strømmen
Jeg har sympati med et liten utfordrer i et marked dominert av pengesterke storkonsern, det renger vi forbrukere. Jeg synes det er dårlig gjort å kalle det forskuddsfakturering som ikke er det som Tibber gjør. De fakturere a konto, så jeg betaler fortsatt først etter at strømmen er brukt. Meget fornøyd med styringstjenestene de tilbyr, og digger at de har et API tilgjengelig for kundene sine.
Appen funker bra! Får varsel om høye strømpriser. Kan gå tilbake å se hvor mye man har brukt og hvordan man ligger an sammenlignet med lignende husholdninger.
Utrolig irriterende å måtte betale forskudd på strøm. Hadde de ikke hatt dette, så hadde jeg forblitt kunde.
Har vært Tibber kunde i 1.5 år og har vært fornøyd fra dag en. Konseptet som blei lansert har fungert utmerket for meg, og eg har alltid fått den billigste strømmen. Dei har både en utmerket app og tilbehør som er mye bedre enn hos mange andre leverandører, og dei har stort fokus på utvikling og energieffektivisering av bygg. Dei har vore ledende i ei ny utvikling blant norske kraftleverandører og har fått mange til å kopiere konseptet. Dei har fått mye kritikk siste tiden for "forhåndsfakturering", men ved forfall er faktisk denne strømmen likevel brukt i praksis. Synest derfor ikkje at kritikken er like berettiget. Hadde ikke strømprisene vært på dette nivået hadde det heller ikke skjedd. Det er derfor mange årsaker til at dette vart tvunget fram, som t.d. krig, energikrise mm. Alt i alt veldig fornøyd 😊👍👍
Jeg har hatt tibber i mange år, og har vært storfornøyd frem til de valgte å forhåndsfakturere kundene sine. Appen er suveren, men strengt tatt kan man gjøre det samme selv med et smarthussystem. Jeg gidder ikke å være banken deres lengre, og har byttet strømselskap nylig.