Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Utrolig irriterende å måtte betale forskudd på strøm. Hadde de ikke hatt dette, så hadde jeg forblitt kunde.
Har vært Tibber kunde i 1.5 år og har vært fornøyd fra dag en. Konseptet som blei lansert har fungert utmerket for meg, og eg har alltid fått den billigste strømmen. Dei har både en utmerket app og tilbehør som er mye bedre enn hos mange andre leverandører, og dei har stort fokus på utvikling og energieffektivisering av bygg. Dei har vore ledende i ei ny utvikling blant norske kraftleverandører og har fått mange til å kopiere konseptet. Dei har fått mye kritikk siste tiden for "forhåndsfakturering", men ved forfall er faktisk denne strømmen likevel brukt i praksis. Synest derfor ikkje at kritikken er like berettiget. Hadde ikke strømprisene vært på dette nivået hadde det heller ikke skjedd. Det er derfor mange årsaker til at dette vart tvunget fram, som t.d. krig, energikrise mm. Alt i alt veldig fornøyd 😊👍👍
Jeg har hatt tibber i mange år, og har vært storfornøyd frem til de valgte å forhåndsfakturere kundene sine. Appen er suveren, men strengt tatt kan man gjøre det samme selv med et smarthussystem. Jeg gidder ikke å være banken deres lengre, og har byttet strømselskap nylig.
Ikke inntrisert og være bank for tibber. Kjempe fornøyd fram til de begynte med den nye fakturerings tabellen
Tibber hadde et flott produkt, men dreit seg ut med forskudds fakturering. Var kjempefornøyd, å nå må jeg bytte. Har ikke økonomi til å være banken til Tibber
Ok, bortsett fra forskuddsfakturering. Hadde nok ikke byttet til tibber hvis jeg visste at de skulle gå over til det.
Tibber var grei inntil de startet med forskuddsfakturering. Da ble økonomien dårligere. Tibber Puls OK, enganginvestering