Tibber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dette måtte jeg bare skrive ned her. Etter at jeg endret strømleverandør nå nylig, ble faktura for desember redusert fra ca. 5000kr til ca. 500kr ( - 1000 kr for forskudds betalt beløp). Dette begrunner de med at jeg avsluttet kundeforholdet før estimert tid var over. Hvordan skulle jeg bruke strøm for 3500kr på 10 dager? henger liksom ikke helt på grep. Er helt vilt. Skikkelig bom med estimert strømbruk i desember gitt. Hvordan er det egentlig mulig? Hvem styrer dette? Greit nok at strøm er dyrt å kjøpe for dere (noe dere skriver selv hver gang jeg tok kontakt på chatten), men må jeg som kunde betale dere for innkjøp av strøm? Man driver bare ikke butikk om man ikke har nok midler og ressurser. Venter bare på sluttfaktura for desember for faktisk strømbruk. Skal ikke forundre meg om de plusser på litt her og litt der. Er jo sånn de har holde på siden oktober. Men greit nok, skal takle det for siste gang, så lenge dette er siste faktura for alltid. Aldri mer tibber altså. At det går an! Dere som er fornøyde og henger ut andre som klager, så fint for dere. Alle må vel ha sin egen mening uten å bli kalt for sytere, en gjeng med babyer og klagere.
- forskudds fakturering ikke bra.... :-( vurderer å bytte levrandør.
Appen er veldig bra men av og til litt ustabil. Ingen tilleggsgebyr for pulsmåler og app.
Veldig fornøyd - god faktura-oversikt. Brukervennlig app. Imøtekommende kundeservice.
Plutselig omlegging til forskuddsfakturering gjorde at vi byttet til Vibb i stedet. Veldig synd for jeg digga appen og konseptet før omleggingen til forskudd.
Alltid fornøyd med Tibber. Ny faktureringsmetoden er et lite problem som Tibber forsøker å løse. Så er det egentlig ingen problem akkurat nå. Bruk Tibbers app. Det er mest fornuftig sparetiltak!
Synes klagestormen minner mest om en gjeng babyer som vil ha, vil ha, uten å betale noe som helst. Synes smartstyringen til Tibber fungerer helt utmerket sammen med Futurehome.