Tibber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Servise på topp , skaffe utstyr som gjør det mulig å begrense energi leddet for nettleie.
Elendig kundeservice som ikke svarer i det hele tatt.. verken på mail eller appen. Har ventet på svar i flere dager nå.. og i appen står det at meldingene ikke er sett ennå.. Bytter leverandør så fort jeg får kontakt med de og får tilbakebetaling av dobbel betalt faktura. Elendig at de ikke har tlf nummer kundene kan ringe til!
Hei Beklager så mye for den lange svartiden om dagen. Vi her enormt med henvendelser og jobber så godt vi kan for å besvare alle så raskt som mulig. Tibber er et helteknologisk strømselskap med digital kundesupport, på app og mail. Vi har derfor ikke support på telefon. I veldig mange tilfellene trenger vi også skriftlig informasjon for å kunne utføre feilsøking og endringer. Beklager igjen 💛
I forbindelse med overtakelse av ny bolig ble det opprettet abonnement hos Tibber på vår nye adresse. Vi mottok bekreftelse fra Tibber på at den korrekte adressen var registrert hos dem. Den nye adressen har også hele tiden fremkommet i Tibber appen. I stedet oppdager vi til vår forskrekkelse at Tibber har flyttet måleren på vår gamle adresse. De har også sagt opp gammel leverandør på ny adresse, men ikke flyttet den over til seg. Alt dette hadde forsåvidt vært greit om det var mulig å komme i kontakt med Tibber. Etter utallige chatter og e-poster har jeg fortsatt ikke mottatt noen form for hjelp etter over 4 døgn. Det er heller ikke mulig å kontakte Tibber på telefon. Sikker et helt topp selskap når alt fungerer, men trenger du hjelp er mildt sagt alt for dårlig. Så lenge måleren vår nå ligger på «pliktleveranse»fra BKK kan vi heller ikke bytte til annen leverandør uten å selv betale i dyre dommer for den strømmen Tibber skulle ha levert til oss.
Hei Karen Vi har veldig mange henvendelser om dagen. Dessverre går dette utover svartiden vår. Vi jobber så raskt vi kan for å besvare alle henvendelser. Beklager så mye 🙈
Veldig god erfaring med Tibber! Appen er svært oversiktlig og brukervennlig med mye fokus på smart integrasjon. De har heller ikke noe påslag på strømprisen annet en lovpålagte kostnade. Det eneste minuset er at nettleien kommer på separat faktura.
Forutsigbar leverandør med god og nyttig informasjon. Ettersom de må kjøpe der alle andre kjøper strøm, vil det ikke nytte å bytte leverandør. Da er det selgers påslag som gjør forskjellen. De store problemet for Norge er inkompetente politikere som selger felles ressursene i smått. Strøm bør aldri undergis markedskreftene.
Kommer trolig aldri til å bytte avtale igjen om de ikke går konkurs 🙂 Jeg slår spotprisen hver måned grunnet sanntidsmåling av strøm og tilpassing av forbruk deretter. I august 22 ble min pris 3,92 kwt, mens nordpol NO1 som jeg tilhører 4,30 kwt pga smartstyring av strøm. Kundeservice svarer raskt ved spm om smått og stort og appen er veldig brukervennlig 🙂
Hei Trygve 😊 Så kjekt å høre! Vi jobber stadig med nye løsninger som kan hjelpe våre kunder med bedre kontroll av forbruket samt smarte løsninger for å styre det på en enda bedre måte enn før 😊👍
Får sågar 20% avslag på strøm til lading av elbil.
Hei Fridtjof 😊 Det stemmer 👍 Vi garanterer at strømmen du forbruker til smartlading av elbilen din med en Easee eller Zaptec lader i løpet av en måned skal være 20% rimeligere enn prisen du betaler for øvrig forbruk i hjemmet ditt. Det er da snittet vi snakker om. I utgangspunktet da er planen at smartlading skal gjøre dette for oss, slik at du sparer minst 20% ved at vi flytter ladingen til rimeligere tidspunkt. Dersom du ikke oppnår besparelsen, så rabatterer vi bort resten. Dersom du oppnår mer enn 20%, så er det selvsagt til din egen fortjeneste 👍 Smartladingen din blir også spesifisert på fakturaen, der forbruket til smartlading blir trukket ut som eget punkt.