Ustekveikja Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har alltid vært fornøyd med Ustekveikja. Prisen er midt på treet og kundesetvicen er meget bra. Strømprisen er fortiden høy, men strømstøtten gjør den overkommelig.
Hei Rune, tusen takk for hyggelig omtale! Det betyr mye for våre kunderådgivere som gjør sitt ytterste for å ta vare på kundene våre i en tid med utfordrende strømpriser. mvh Ustekveikja/Siv
Er godt tilfreds dei. Får kontakt, nesten stjerne5
Hei Per, takk for gode ord i en hektisk hverdag. Våre kunderådgivere har høy kompetanse, og det er viktig for oss å være tilgjengelig. mvh Ustekveikja/Siv
Ein spotprisavtale er heilt åpenbart betre enn Ustekveikja variabel, særleg når straumstønad er basert på spotpris. Det er då ekstremt skuffande at min straumleverandør ikkje har teke direkte kontakt og påpeikt denne enkle samanhengen. Istaden har eg utilsikta site på ein dyr avtale som ikkje på nokon måte har vore tilpassa straumstønad. Ekstremt svakt og kundefientleg åtferd. Har ikkje anna val en umiddelbart å seie opp kundeforholdet. Takk til bytt.no for god teneste.
Hei, ja vi kunne kanskje vært mer proaktiv. Alle kunder har fått tilsendt informasjon om avtalen i oktober med tilhørende priser. Ser man på gjennomsnittet i 2021 totalt kom variabel ut litt bedre enn spot. I tillegg har man med variabel flate priser og unngår de høyeste timeprisene. Ser man feks tilbake til august 2022 var variabel i snitt kr 1,20/kWh rimeligere enn spot. Når myndigheten nå har bestemt at varslingstiden for variabel skal være 30 dager mener vi at det slett ikke er til fordel for kunde. Vi forstår frustrasjonen for prisen i oktober, og dette er ikke ment som en forsvarstale. Om du ønsker ta gjerne direkte kontakt med oss. mvh Ustekveikja/Siv
Lett å komme i kontakt med, svarer personlig oh hyggelig på henvendelser. Er ikke involvert i vindindustri slik svært mange andre selskaper er.
Hei Sigrid, tusen takk for hyggelig omtale. Kundeservice er viktig for oss - og vi mener selv at vi har de beste folkene der! Hilsen Ustekveikja/Siv
Meget fornøyd kunde 👍🏻👍🏻👍🏻. Passa på når konkurrent prøvde å få meg over . Takk for at dere var våkna og tog kontakt 👍🏻👍🏻
Hei Jonas, takk for god tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du er fornøyd med oss. og at du tar deg tid til å si det! Ha en god helg! mvh Ustekveikja/Siv
Har hatt de nå en lengere periode, og har vært veldig fornøyd! Ingen tull med fakturaer og skjulte påslag! Byttet til fastpris for en dag siden for å unngå toppene til vinter, hos en annen leverandør, men med bismak. Men! En hyggelig kar ringte opp og fikk ordnet sånn at når fastpris avtalen går ut, så for jeg Ustekveikja tilbake :) Må påpeke fin logo og kult navn!
Da utenlandskablene ble et faktum var kunderådgiverne hos Ustekveika ryddige og flinke. Det medførte at jeg byttet til fastpris som den gang lå en god del høyere enn spotpris. Det kan man si har lønnet seg mange ganger. Det motsatte var tilfelle hos feks LOS.
Hei Trine, takk for hyggelig tilbakemelding. I etterpåklokskapens navn er det nok mange som kunne ønske at de gjorde som deg den gangen. Ha en riktig god sommer. Hilsen oss i Ustekveikja.
Jeg har hadt ustekveikja før,og har det nå og er like fornøyd.De leverer når de skal og aldrig noe tull.De har oså utenom strøm prosenter på forskjellige ting på Geilo.
Hei Roy, og takk for god tilbakemelding. Husk at om det skulle det være noe er vår kundeservice lett å nå både på telefon, epost og chat. Hilsen Ustekveikja/Siv
Ustekveikja ville ha meg tilbake som kunde etter at jeg hadde byttet til Fjordkraft. Bindingstiden var 6 mnd, noe de var klar over. Alikevel meldte de flytting fra Fjordkraft før det var gått 6 mnd, som resulterte i trussel fra Fjordkraft om oppsigelsesgebyr. Jeg valgte å fortsette med Fjordkraft ut bindingstiden, men allikevel får jeg regning på nesten 200 kr fra Ustekveikja. Det er stor rift om å kapre kunder, men når det går utover kundene de vil kapre, skyter de seg selv i foten
Hei Eystein, vi beklager om det har skjedd en feil fra vår side her. Ta gjerne direkte kontakt med oss, så skal vi se på saken din og selvsagt få rettet opp i det. mvh Ustekveikja/Siv
Priser ligger midt på treet,men er godt fornøyd med behandlingen jeg får, og raske svar på spørsmålene jeg måtte ha. Skiftet fra variabel takst til markedskraft etter at strømprisene begynte å rase oppover. Aha opplevelse.
Hei Arild, takk for at du roser vår kundeservice. Det har vært en travel vinter for vårt kundesenter, og jobben de gjør hver dag er kjempeviktig! Hilsen Ustekveikja/Siv
De er rimelige, god service når jeg tar kontakt, og er tro mot vannkraft, vktig for oss. Dere må bli flinkere på å fortelle oss om hva dere er bedre enn andre på nå, f.eks langvarig fastpris.
Takk for hyggelig og god omtale Svein. Vi tar dine innspill til forbedringer videre! Hilsen Ustekveikja/Siv
Vært lojal i mange år grunnet bl.a. god service. Byttet en gang, men byttet raskt tilbake igjen.
Takk for god tilbakemelding Elise. Å ta godt vare på kundene våre er det viktigste vi gjør hver dag. Hilsen Ustekveikja/Siv
Ustekveikja er trege når det gjelder å sette opp prisene og lage avtalene dårligere, men raske på å følge opp kundene når det nærmer seg utløpt tid. Om du ikke følger med selv av ulike årsaker.
Takk for god omtale i en ellers utfordrende tid som strømleverandør. mvh Ustekveikja/Siv
Tålmodige og kunnskapsrike kundebehandlere. Komkurransedyktige priser.
Hei Hege, takk for hyggelig tilbakemelding. Det hjelper i en travel hverdag! Hilsen Ustekveikja/Siv
Ved inngåelse av avtale ble jeg lovet at Ustekveikja alltid skulle være blant de gunstigste leverandørene. Det er ikke lenger tilfelle. Et-års fastprisavtalen er en veldig dårlig avtale.
Hei Kjell, takk for ærlig tilbakemelding. Når spotprisene er høye, og markedet usikkert lenger frem i tid er også fastprisene på et høyt nivå. Noen kunder ønsker forutsigbarhet og velger fastpris likevel. Vi synes det er vanskelig å anbefale avtaletyper nå, og skulle ønske vi hadde et fasitsvar. mvh Ustekveikja/Siv
Virker oppriktige og har en god og hyggelig kundebehandlig
Hei Jørn, takk for hyggelig melding. Å ta vare på kundene våre er det viktigste vi gjør hver dag! mvh Ustekveikja/Siv