Ustekveikja Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter å ha sammenlignet flere selskaper,er Ustekveikja noe dyrere enn andre,når det gjelder spot pris.
Hei Kjell, takk for at du vurderer oss som seriøse. Vi er opptatt av å være ærlig, hyggelg og ha god kunnskap. Vi har tro på at lønnsomhet over tid med varige og gode strømavtaler. Derfor har vi også mange fornøyde kunder. Hilsen oss i Ustekveikja Energi
Konkurransedyktig pris og god service ved henvendelser.
Hei Thor E, takk for hyggelig melding. Vi er opptatt av å være ærlige og hyggelige i vår dialog med kunden, og kundeservice er det viktigste vi gjør hver dag! Ønsker deg en fortsatt fin dag :) hilsen oss i Ustekveikja Energi
Ustekveikja har avtaler der spotkraft med ett skjult prispåslag , og kaller dette for "Innkjøpspris" Det er lett å misforstå dette og tro at dette er spot-pris. Her er forklaringen til Ustekveikja på hvorfor de ikke vil oppgi alle kostnadene i avtalen: "Grunnen til at handelskostnad ikke er med i det reelle påslaget er at handelskostnader/innkjøpskostnader kan variere og blir av den grunn lagt til vår innkjøpspris. Det er for å unngå å justere påslaget ved endring av handelskostnaden." Med andre ord vet du ikke hva du skal betale. Anbefaler på det sterkeste å skygge unna avtaler med Ustekveikja der "Innkjøpspris" er tema.
Hei Helge, takk for din omtale. Vi forholder oss til gjeldende lover og regler når det gjelder prising av våre avtaler. Alt er synliggjort i vilkår og betingelser og alle kan selv sjekke timepriser på MinSide. Vi vet at vi opererer med lave marginer, og innkjøpskostnaden er også lav for den enkelte kunde. Ustekveikja Energi er også med i komiteen som jobber med sertifisering av strømleverandører i Norge. Vi er opptatt av å opptre ærlig og ryddig, og har god dialog med kundene våre. Du er velkommen til å kontakte oss om du har spørsmål. Ha en fortsatt fin dag. mvh Ustekveikja Energi
Kjempegod kundeservice, konkurransedyktig på pris og en app som er oversiktlig og grei. Aldri vært noe problem.
Hatt Ustekveikja av og på siden 2011. Ikke den billigste men de fakturerer i henhold til avtalen (noe ikke alle strømleverandører gjør) og de har en god kundeservice som svarer raskt på spørsmål.
Jeg har vårt veldig godt fornød med selskapet, selv om det ikke var det rimeligste selskapet. Fakturering ikke noe å klage på.
Hei Sigurd, og takk for god omtale. Det er mange leverandører som har ulike tilbud, vi har valgt å operere med lave og stabile påslag, og er lønnsom over tid. Du er velkommen tilbake til oss ved en senere anledning. mvh Ustekveikja/Siv
Har vært kunde i ca 15 år. Aldri noen problemer. Alltid raskt og enkelt og komme i kontakt med hyggelig kundeservice. Alltid hjelpsomme. Var kunde hos Hafslund tidligere, og det er som natt og dag. En befrielse å bytte til Ustekveikja.
Tusen takk Øystein! Vi er opptatt av å ta godt vare på kundene våre, og vi blir glad når vi får så gode tilbakemeldinger. Ønsker deg en fortsatt fin dag! mvh Ustekveikja/Siv
Benyttet Ustekveikja i endel år. De ligge jevnt over greit an prismessig har jeg funnet ut. (det er jo umulig å vite hvem som er billigst til enhver tid, siden prisene flyr alle veier hele tiden hos alle leverandører) Grei kundeservice og enkelt å bytte internt mellom et utvalg av ulike avtaler. Aldri tull med fakturaen. Trygg og stabil leverandør rett og slett.
Tusen takk for god omtale Einar. Vi ønsker å være nettopp den trygge og stabile leverandøren, og er glad for at du som god kunde også opplever oss slik. Riktig god helg :) mvh Ustekveikja/Siv
Dette er spekulativt og viser lite respekt for kunden. Selvfølgelig er det kundens ansvar å ha oversikt med avtalen men det sier seg selv at det burde være en plikt fra selskapet å informere.
Hei Magne, takk for omtalen din. På såkalte variable avtaler kan du selv velge om du ønsker å motta prisvarsel. På disse avtalene kan prisen endres med 14 dagers varsel til deg som kunde. Alle andre endringer i pris eller vilkår på alle typer avtaler varsles direkte til kunden, på epost eller per post. Vi minner ellers om at vår kundeservice alltid er fleksibel dersom det skulle være tvil om du som kunde har mottatt varsel fra oss. Ustekveikja Energi er kjent for være en seriøs, stabil og konkurransedyktig strømleverandør. Ta gjerne direkte kontakt med oss om du har andre spørsmål. Ønsker deg en fortsatt fin dag!
Jeg har vært kunde for 2 år. Etter jeg flyttet, ville jeg prøve en selskap met veldig bra kundeservice. Det var bare desaster og jeg er glad å være tilbake. Jeg få svar på mine mails alt fungere, folk er høflig.
Tusen takk for god omtale, og for at du har valgt å komme tilbake til oss. Vi ønsker deg en riktig god helg!
Gode priser og de som jobber der er helt fantastiske😊
Hei Nina! Tusen takk for hyggelig melding. Vår viktigste jobb hver dag er å yte god service til kundene våre :)
Etter bruddet med eksen, så i en aller annen miks up med min e-faktura, så endte jeg opp med å betale strømmen til eksen min, på hennes nye adresse. Sendte en mail etter kredinor kravet kom i posten, forundret som jeg var over kravet, så forstod jeg hva som gjorde at jeg hadde fått det. I mailen så forklarte jeg hva som hadde skjedd og hva kan vi gjøre for å fikse dette, fikk en mail om å ta kontakt med dem pga de trengte noen bekreftelser\svar på noen spørsmål. mest effektive og hyggeligste kundeservice samtalen jeg har hatt! Hun hadde alt klart, konkret med sine spørsmål om flytting av diverse og eventuelt hva som jeg måtte gjøre om det ikke var mulig slik vi planlegger nå osv osv. 30 sek etter at hun tok telefonen var alt over og 20kg lettere med et stort smil og en følelse av at dette er et selskap som faktisk bryr seg. Takk, gode forhold lønner seg!
Hei Erik, tusen takk! Kundeservice er det viktigste vi gjør hver dag, og da er det gøy å få så god tilbakemelding.
Har alltid fått svar på det jeg lurer på og dem er høflige og forståelige.
Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi blir glad for å høre at du er fornøyd med oss!
Skulle prøve Ustekveikja Energi etter å ha vært hos samme el selskap i ca. 15 år. Ustakveikja klarte ikke å levere første faktura til meg og jeg fikk et gebyr på 70 kr. oven i regning på 35 kr. Som de ville ikke trekke tilbake for å imøtekomme den nye kunden. Så det ble ikke en plass for en god opplevelse av Ustakveikja. Ikke akkurat kundevennlig i mitt tilfelle. Så det "ble en veldig kort ubehagelig affære". Nå har jeg gått over til et andet selskap. Som jeg håper holder de neste 15 år eller mer.
De kritiserer andre konkurrenter, og unnskylder på slutten av samtalen at de vil bare gjøre oss oppmerksom på hvordan strømselskapet mitt holder på. Det syntes jeg er dårlig holdning.
Hei Silje! Vi beklager at du opplevde vår henvendelse som dårlig. Vår hensikt var absolutt ikke å kritisere våre konkurrenter, snarere å gjøre deg som kunde oppmerksom på at det finnes mange varianter av ulike kampanjeavtaler i strømmarkedet. Flere kunder har selv kontaktet oss fordi de føler seg lurt etter å ha byttet, og ikke har fått den prisen de er lovet. Sammenlignet med mange av strømleverandørene i Norge leverer vi med stabilt lave påslag og lave fastbeløp. Vi takker for din tilbakemelding og for at vi har fått levere strøm til deg - og håper du vil vurdere å komme tilbake til oss ved en senere anledning.
Ustekveikja ligger jevnt over blant de billigste leverandørene. Og i en verden hvor alt ellers er likt, føles Ustekveikja, med sitt navn, sin dialekt og sin raske og personlige service, som noe langt hyggeligere enn kjønnsløse strømgiganter som Norgesenergi etc. Anbefales varmt.
Hei Bjarte, Tusen takk for at du er fornøyd med oss. Kundeservice er det viktigste vi gjør hver dag - og da er det ekstra hyggelig å høre at vi lykkes! Ønsker deg en fortsatt fin dag!