Vibb har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Avtalen er sikkert grei den, men er helt umulig å få noe svar på kundeservice.
Byttet til Vibb fordi det virket som en troverdig markedsføring, men må innrømme at jeg gikk i fellen og blir også lurt av skjulte kostnader som ikke står i "reklame plakaten", som bla innebærer 39 kr ekstra i mnd pga appen, og der trodde jeg at jeg fikk full oversikt, men neida. For å kunne se daglig forbruk (kWh) er jeg nødt til å kjøpe enda et produkt hos dem. Det opplyses ikke om dette før man har valgt å gå til bestilling. Gidder ikke å betale for strøm i tillegg til å betale for produkter som andre skal tjene penger på !
Jeg bestilte den 10.12 strømavtale med oppstart den 24.12. I går, den 28., fikk jeg melding fra nettleieselskapet om at jeg risikerte at strømmen ble stengt av siden det ikke er meldt inn ny avtale/kunde fra strømleverandør. I appen til vibb står det bare at avtalen er ventende uten noe mer info. Jeg har forsøkt å få tak i kundeservice i to dager nå uten resultat. Får håpe nettleieselskapet har leveringsplikt til min adresse, så jeg slipper å være strømløs i -15 grader.
Vi har hart vibb uten app i 3 mnd. Uten appen betaler 0,- i månedsavgift, og 0,- i påslag. Kun strøm til innkjøpspris. Er superfornøyd.
Stor fornøyd med strøm kvalitet og appen! Appen kan være litt komplisert i starten men om man liker å rutte med sånt blir det meget smooth etterhvert. Virker som Vibb er ganske nytt så forventet litt små feil osv, men har ikke merket noe alt for gale ennå:)
Som ny kunde virker det mest bra. Men har stillet et enkelt spørsmål som kunne besvares med ja eller nei den 20.12.22 . Pr. idag 26.12 er det intet svar det kommer sågar opp: Ikke sett ennå! Dette er for dårlig her har dere en jobb å gjøre !!!
vi er veldig fornøyd med vibb selskapet responsiv det var små problemer med programmet, men raskt løst problemet skrev en melding ba om unnskyldning for inntrufne og alt er løst og fungerer med respekt for deg