Vibb har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg bestilte den 10.12 strømavtale med oppstart den 24.12. I går, den 28., fikk jeg melding fra nettleieselskapet om at jeg risikerte at strømmen ble stengt av siden det ikke er meldt inn ny avtale/kunde fra strømleverandør. I appen til vibb står det bare at avtalen er ventende uten noe mer info. Jeg har forsøkt å få tak i kundeservice i to dager nå uten resultat. Får håpe nettleieselskapet har leveringsplikt til min adresse, så jeg slipper å være strømløs i -15 grader.
Vi har hart vibb uten app i 3 mnd. Uten appen betaler 0,- i månedsavgift, og 0,- i påslag. Kun strøm til innkjøpspris. Er superfornøyd.
Stor fornøyd med strøm kvalitet og appen! Appen kan være litt komplisert i starten men om man liker å rutte med sånt blir det meget smooth etterhvert. Virker som Vibb er ganske nytt så forventet litt små feil osv, men har ikke merket noe alt for gale ennå:)
Som ny kunde virker det mest bra. Men har stillet et enkelt spørsmål som kunne besvares med ja eller nei den 20.12.22 . Pr. idag 26.12 er det intet svar det kommer sågar opp: Ikke sett ennå! Dette er for dårlig her har dere en jobb å gjøre !!!
vi er veldig fornøyd med vibb selskapet responsiv det var små problemer med programmet, men raskt løst problemet skrev en melding ba om unnskyldning for inntrufne og alt er løst og fungerer med respekt for deg
Har enda 1 dag igjen før min nye strømavtale starter hos annen leverandør og nå har jeg ikke tilgang til Vibb appen lenger. Vil jo fortsatt følge med strømprisene for idag.
Alt fungerer greit med en oversiktlig app og det er lett å følge med på forbruket.