Vibb opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg avsluttet avtalen ettersom de påsto de visste målenummeret utifrå adressen. Det er registrert strømavtale på et annet målenummer enn vårt. Prøvde å få det bytta for 7 uker siden, de svarer ikke så jeg ble nødt til å bytte til en annen strømleverandør. Nå fikk jeg regning på 550kr, 7 uker etter jeg sa opp. Prøver å si opp igjen. Det går ikke. Dritt selskap med dritt kundeservice. Anbefaler alle å holde seg langt unna!!!!
Strømavtale med Vibb er meget bra i forhold til min forrige avtale med en større strømleverandør
Appen deres er stilig og går knirkefritt. Er særlig glad i at de støttet smartlading mot en liten tilleggspris i måneden.
Svært raskt å registrere avtale. Bindingstid og 0 i påslag påvirket valget.
Ingenting i påslag og ingen månedssum. Gratis app med begrenset funksjoner. Ønsker man mer kan man betale for alle funksjonene i appen som gir deg høy brukervennlighet.
Overtok et hus og megler valgte feil strømavtale i forhold til hva vi ba om. Har fått nærmest ingen info om strømavtalen vi har nå, kommer ikke inn på min side og kundeservice har «noen timer» ventetid for å komme i kontakt på chat- og det finnes ingen telefon å ringe. Så vidt jeg vet så er strømmen ok da.
Har brukt Vibb en periode nå som Student og har vært desidert fornøyd med de. Oversiktlig app (koster 39kr, men er valgfritt) der du får alt av info du trenger å vite. Itilegg så har de god provisjon (300,-) for å verve en god avtale videre til venner og bekjente! Kan vell ikke være noe negativt å anbefale slik strømavtale der man kan spare store summer!