Vibb har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har byttet til Vibb og nå kreves det 39 kr av meg for Vibb+ som gjør det mulig å se hva strømmen koster. Dette er info som kunden burde naturlig få alltid gratis. Kr 9 kumme jeg kanskje vurdere å berale, men 39!? Jeg vurderer å bytte til en annen leverandør.
Cheapest price of all. No surcharge on spot price.
Dette må være det billigste strømselskapet i Norge. Betaler kun ordinær spot pris og ingen påslag , månedspris eller lignende i minimum 3 år. Det eneste en kan betale for er full tilgang i appen, men det trenger jeg ikke da regningen komme enten jeg følger med eller ikke.
Veldig fint å bytte fra min gamle leverandør Fjordkraft på en enkel og kundevennlig måte. Gleder meg og håper dere leverer varene:)
0 i påslag, betaler bare for ekstratjenester jeg trenger
Forventet mer av en app som koster meg nesten kr. 500 i året, og som gir Vibb mange millioner i inntekt i året (5 mill. per 10k kunder). App'en er uferdig og mye dårligere enn andre strøm/nettselskaper som f.eks. Elvia eller Hafslund. Om ikke Vibb kan sammenligne seg med disse kan de heller ikke ta seg betalt. Det virker uredelig å kreve betaling for informasjon om løpende forbruk og kostnader, som nettselskapet uansett formidler gratis til alle sine kunder. Dette er et dårlig skjult månedsgebyr og gir en dårlig smak i munnen (føler meg litt lurt). Med dagens strømpriser er det kritisk for de fleste å ha løpende informasjon om strømpriser og forbruk og enhver prissammenligning mot andre leverandører må inkludere dette månedsgebyret når konkurrentene gir informasjonen gratis.
Har du strøm to steder, må vi betale for to abonnenter for å se detaljer på begge..39kr for å få se hvor mye strøm du bruker og skal betale til selvskapet. Appen er uoversiktlig, og når du endelig blir vant til den, bytter de totalt utseende inni appen. Lite imponert av kundeservice, den ene gangen jeg trenge hjelp til noe.