Vibb har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bilen vil ikke smartlade. Kundeservice lyver om at smartlading ikke støttes på min bil. Jeg har smartladet samme bil med Tibber i ett år før jeg gikk over til vibb.
Billig strøm uten påslag eller andre «fiksfakserier». Supert å slippe å betale på forskudd! Enkelt å bytte!👍😁
Ingen problem og alt fungerer som det skal, jeg får akkurat det jeg betaler for og har bestilt
Godt fornøyd så langt, kun vært kunde to mnd. Tror eg har valgt ein god leverandør/avtale😊
Ubrukelig app hvis man ikke betaler ekstra. Usikker på om man får timesdifferensiert spotpris, da det kun sto en pris for en hel mnd og alle kwh var multiplisert med denne.
Go leverandør med enkel og klare kjøreregler og ingen skulte ting i små tekst 😊
Greit nok med ikke påslag og månedsgebyr men de tar det igjen på å operere med høyere gjennomsnittpris pr. måned en det Norpool og Forbrukerrådet oppgir. Dette resulterte i at jeg betalte 150 kr. for mye på Desember regningen og 30 kr. for mye på Januar regningen. Dersom de gjør dette med alle kundene sine blir det mye penger til dem, ikke rart at de da kan operere uten påslag og månedsgebyr. Det er også HELT umulig å få kontakt med dem slik at jeg får et svar på hvorfor de beregner en for høy pris. Møkkafirma, nå bytter jeg strømleverandør.
Hei :) Vi tar ikke et eneste øret ekstra på spotprisen. Hos Vibb følger du spotprisen per time. Den prisen som kommer på fakturaen din er en såkalt vektet pris (ditt personlige gjennomsnitt), ikke et rent gjennomsnitt. Spotprisen kommer direkte fra kraftbørsen Nord Pool og forbruket ditt har nettselskapet meldt inn til Elhub, hvor vi henter det ut i fra. Enkelt forklart beregnes fakturaen din basert på forbruk x strømpris innenfor en gitt time. Så legges kostnaden for hver enkelt time sammen og deles på antall timer. Det betyr at pris i timer med høyt forbruk får høyere vekt enn prisen i en time med lavere forbruk. Det vil si at din gjennomsnittpris kan avvike fra gjennomsnittsprisen som f. eks forbrukerrådet oppgir på sin portal. Det gjøres på denne måten fordi det er veldig upraktisk å vise utregningen for hver enkelt time på fakturaen. Da vil man få 744 rader på fakturaen for en måned med 31 dager (31 dager * 24 timer). For å gjøre det veldig transparent for deg å sjekke utregningen kan du via faktura i appen (som er en gratis funksjon for alle kunder) laste ned fakturagrunnlag i en excel fil som viser utregning (spotpris x forbruk) for hver eneste time i måneden. Håper dette var oppklarende :)