Vibb har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har forsøkt å kontakte selskapet og har så langt bare fått svar via e-post. Det tok mer enn en uke før jeg fikk et svar. Et av mine spørsmål var hvorfor det ikke gikk an å ringe Vibb. På det spørsmålet fikk jeg til svar at de ikke hadde ikke midler nok til det, men at det var under planlegning. Jeg må ha en app som skal vise meg forbruk mm. Denne appen er vanskelig å forstå noe av og ville foretrukket en bedre brukervennlighet.
Jeg har i 3 uker forsøkt å få støtte gjennom kundeservice da vibb appens smartladingsfunksjon ikke fungerer. Appen er koblet mot bilens app, leser av batteristatus og hvor mye som er ladet og til hvilken tid. Smartfunksjonen mtp lading i den billigste perioden er dermed fraværende. Kundeservice løfter ikke en finger for å forstå eller løse problemet. Appen i seg selv er informativ og ryddig, men er du ute etter smartlading og har en lader som ikke er smart, så ville jeg vurdert en annen leverandør. De får en uke til p løse problemet, så takker jeg for meg.
Bilen vil ikke smartlade. Kundeservice lyver om at smartlading ikke støttes på min bil. Jeg har smartladet samme bil med Tibber i ett år før jeg gikk over til vibb.
Billig strøm uten påslag eller andre «fiksfakserier». Supert å slippe å betale på forskudd! Enkelt å bytte!👍😁
Ingen problem og alt fungerer som det skal, jeg får akkurat det jeg betaler for og har bestilt
Godt fornøyd så langt, kun vært kunde to mnd. Tror eg har valgt ein god leverandør/avtale😊
Ubrukelig app hvis man ikke betaler ekstra. Usikker på om man får timesdifferensiert spotpris, da det kun sto en pris for en hel mnd og alle kwh var multiplisert med denne.