Vibb opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Det er bare rot med bestillingen min, og det er ikke mulig å ringe dere for å oppklare det dere har gjort feil. Jeg har bestilt vibb, men jeg har fått to ordrebekreftelser; en på vibb, og en på vibb+. Jeg har sendt dere mailer om dette, men dere svarer ikke på det jeg spør om / skjønner ikke problemet og kommer bare med svada-svar. Det er tydeligvis en grunn til at dere ikke tar i mot telefonhenvendelser...
Billig og grei min side med opplysninget om mine strømleveranser.
Jeg avsluttet avtalen ettersom de påsto de visste målenummeret utifrå adressen. Det er registrert strømavtale på et annet målenummer enn vårt. Prøvde å få det bytta for 7 uker siden, de svarer ikke så jeg ble nødt til å bytte til en annen strømleverandør. Nå fikk jeg regning på 550kr, 7 uker etter jeg sa opp. Prøver å si opp igjen. Det går ikke. Dritt selskap med dritt kundeservice. Anbefaler alle å holde seg langt unna!!!!
Strømavtale med Vibb er meget bra i forhold til min forrige avtale med en større strømleverandør
Appen deres er stilig og går knirkefritt. Er særlig glad i at de støttet smartlading mot en liten tilleggspris i måneden.
Svært raskt å registrere avtale. Bindingstid og 0 i påslag påvirket valget.
Ingenting i påslag og ingen månedssum. Gratis app med begrenset funksjoner. Ønsker man mer kan man betale for alle funksjonene i appen som gir deg høy brukervennlighet.