Wattn opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Prøvde å ringe WATTN (MØRENETT) for et enkelt spørsmål?? Etter 2 timer og 20 minutter gadd jeg virkelig ikke lenger å vente på at de skulle svar: " Det er fortsatt stor trafikk" i snart 2,5 time?? Nå er de blitt et for stort selskap med alt for dårlig kundeservice, spør du meg!
bra på orientering og kundekontakt-kundebehandling.
Hittil synes jeg dette er en proff og ryddig aktør. Gode apper og nettsider. Lett å bruke, god kundeservice
Ser jeg kan spare 288 kr i året ved å bytte. Penger er penger men setter pris på fellesregning strøm og nettleie og ikke minst service. Wattn har en lettforståelig app. Dersom de ikke kan svare med en gang, ringer de deg opp igjen👍
Oversiktleg, ganske ok pris, lokal leverandør og får hurtig hjelp.
MEN!!!!! jeg fikk i dag SMS om at de skal øke nettleien med 90 kroner per måned for en vanlig husholdning. Det er jeg IKKE FORNØYD MED AT WATTN GJØR I DISSE TIDER!! Og det kan føre til at jeg bytter strømleverandør selv om jeg hadde bestemt meg for å fortsette med Wattn, tidligere Tafjord, for all fremtid og ikke bruke tid og energi på bytting av strømleverandør. Men . . vi får se hva de gjør, regner med at det er flere som har fått SMS en i dag.
Har vært kunde her i mange år, også tidligere Tafjord. To små ting som trekker litt ned er for tiden lang ventetid på support "Hvis du en sjelden gang skulle ha behov for det" og enkelte ting på Appn som kan være vanskelig å finne. Bruker uansett tlf minst mulig på nett og hjemme har jeg pc og der er Min Side veldig oversiktlig. Når det er sagt så er det pris på strøm og oversiktlig faktura som veier tyngst for meg og dette er jeg super fornøyd med. Jeg vil absolutt anbefale Wattn og håpe de får fiksa litt småtteri etterhvert.