TF Bank Norge har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Den mest useriøse banken jeg har vært borti. Ingen "min side" eller innlogging for å sjekke saldo. Uoversiktlig nettside og vanskelig å komme i kontakt med kundeservice.
Hei Malin! Tusen takk for din tilbakemelding. Vi tar slike tilbakemeldinger svært seriøst og prøver hele tiden å forbredre oss. Vi har dessverre ingen innlogging for forbrukslån, men vi har for våre andre produkter kredittkort og sparekonto. Dersom du tar kontakt på [email protected] eller telefon 56 99 92 00 og spør etter saldo vil du få svar innen kort tid. Vi kan også sende fullstendig nedbetalingsplan på e-post. Vår telefon er bemannet 08-20 mandag-fredag uten telefonkø og e-poster blir besvart hver dag. Vi jobber alltid med å forbedre vår hjemmeside, dersom du sender oss en ytterligere tilbakemelding på en e-post til [email protected] angående hva som er uoversiktlig på nettsiden vår så kan vi prøve å utbedre dette. Med ønske om en ellers fin dag Med vennlig hilsen BB Bank
Bb bank. Det er en bank jeg fraråder alle å inngå en avtale med. De veit ikke hva som kommer inn av nedbetaling å forholder seg ikke til muntlig avtaler. Innrømme ikke sine feil å unngår å rette opp.
Hei Stein! Takk for din tilbakemelding. Vi tar slike tilbakemeldinger svært seriøst og prøver hele tiden å forbedre oss. Det er leit å høre at du er misfornøyd med vår kundeservice. Vi vil veldig gjerne rette opp i feil som skulle være begått. Har du ytterligere tilbakemelding eller spørsmål så ta gjerne kontakt på e-post [email protected] eller telefon 56 99 92 00. Med ønske om en fin dag Med vennlig hilsen BB Bank
Tar høye utlånsrenter,men betale innskuddsrenter er de knipene på.
Hei Svein! Takk for din tilbakemelding. Et forbrukslån er et lån uten sikkerhet og høyere rente er da kompensasjonen for manglende sikkerhet i et objekt. Vi vurderer alle lånesøknader individuelt og renten avhenger av inntekt, betalingsevne og betalingshistorikk. Innskuddsrenten vår er en av de beste rentene på markedet med norsk innskuddsgaranti og settes utifra den generelle markedssituasjonen. Ønsker deg en ellers fin dag videre Med vennlig hilsen BB Bank
Søkte om refinansiering via Axo, og fikk tilbud fra BB bank. Rask og god kundeservice på e-post noe som er et stort pluss. Jeg ser at det en del som klager på over at de trekker tilbake lånet, noe som ikke stemmer dersom du faktisk oppgir helt riktige opplysninger i søknaden. :-) BB bank kan varmt anbefales til andre som trenger refinansiering. Kundeservice svare innen 5 - 6 minutter på e-post, mens andre banker bruker opptil 1 - 2 dager på å svare. Denne banken har over alle grenser fått høy score fra min side. Ønsker alle som jobber i BB bank en god jul og godt nyttår <3
Hei Marius :-) Tusen takk for utrolig hyggelig tilbakmelding. Det er kjekt å høre at du syntes vi har rask og god kundeservice. Sender du e-post til oss i åpningstidene våre 08-20 får du rimelig raskt svar hos oss :-) takk igjen for anbefalingen! Ønsker deg også en riktig god jul og godt nytt år. Med ønske om en fortsatt fin dag Med vennlig hilsen Sara, BB Bank
Min opplevelse med bb finans er veldig positiv. Rask kundeservice samt raske svar. Trekker fra en stjerne da de mangler innlogging
Hei Adrian, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding fra deg. Vi setter pris på å høre at du syntes vi har rask kundeservice med raske svar. Vi har dessverre ingen innlogging for forbrukslån men vi har for våre andre produkter kredittkort og sparekonto. Beklager ulempen med dette. Ønsker deg en ellers fin dag :-) Med vennlig hilsen Sara, BB Bank
Jeg er veldig fornøyd med service når jeg ringer og får rask svar av det jeg lurer på.
Hei Siri! Tusen takk for utrolig hyggelig tilbakemelding. Det er fint å høre at du er fornøyd med vår service på telefon og at du får raskt svar på det du lurer på :-) Ønsker deg en ellers fin dag videre Med vennlig hilsen, Sara, BB Bank
Jeg er pårørende til en som sliter med spillegjeld. Vi gjorde opp gjelden og ba dem slette kontoen og kredittkortet. Det gjorde dem ikke. Denne banken har ingen kundeservice. Ingen forståelse.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi tar slike tilbakemeldinger seriøst og prøver hele tiden å forbedre oss. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med vår kundeservice. Dersom gjelden er gjort opp så har vi ingen problem med å slette kredittkort, så lenge det foreligger fullmakt om dette. Har du ytterligere tilbakemelding eller spørsmål så ta gjerne kontakt på e-post [email protected] eller telefon 56 99 92 00kr. Ønsker deg en fin dag, Sara, BB Bank