Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kundebehandlere som ikke forstår en dritt, værste prosess eg nokon gong har vært borti.Kundebehandler som stadig skulle ha nye ting, gikk tydeligvis ikke ann å komme med alt han skulle vite med en gang. Prosessen gjaldt mellomfinansiering.
Hei Åge Mellomfinansiering er komplisert både for bank og kunde, da mye er usikkert. Hva blir salgssummen for gammel bolig, hva blir kjøpsprisen for ny bolig osv. Det gjør at det kan bli en del meldinger frem og tilbake mellom kunde og bank. Hilsen alle oss i Bulder :)
Jeg er 80 år og ikke noen racer på data. Men i oktober 22 gikk jeg over Bulder pga rentene på sparing. Tenk bare å få ekstra bonus på sparing og jeg sitter igjen med en god følelse av ha gjort noe smart. Nå er det Bulder som er min bank. Det går helt fint med alt på mobilen.🤓
Hei Arnfinn! Så kult! Velkommen til Bulder. Alder betyr ingenting for om Bulder er en god match for deg eller ikke. Det handler om holdning og innstilling. Om du liker å fle deg selvstendig. At ting er litt annerledes enn i de tradisjonelle bankene og at du gjør absolutt alt på mobilen. Det er du et levende eksempel på! Nyt den gode følelsen av å ha gjort noe smart. Hilsen alle oss i Bulder :)
Savner nettbank. Flytting/søknad om lån. Merkelig avslag. Ingen problem hos Sbank.
Hei Knut Takk for feedback. Vi har ingen planer om å bygge tradisjonell nettbank. Vi samler alle våre krefter og fokus i utviklingen av appen. Du har rett i at noen av avslagene våre kan oppleves rare. Det er ikke alltid den automatiserte søkandsprosessen klarer å fange totaliteten i økonomien din på samme måte som en menneskelig rådgiver ville klart. Husk også at det kan være vanskeligere å få et lån i dag enn for noen år siden. Renten har steget, og bankene er hele tiden pålagt å beregne en buffer med enda høyere renter enn dagens. Det gjør at det skal mer til for å få godkjent et lån i dag, enn for noen år siden. Hilsen alle oss i Bulder :)
Rask og god overføring Oversiktlig app Gunstig lån
Hei Tor Det er bra å høre. Vi jobber hele tiden for å bli enda bedre, så kanskje blir vi bedre enn akkurat god nok for deg i fremtiden! Hilsen alle oss i Bulder :)
Savner nettbank løsning når tlf ikke er tilgjengelig pga skade eller uten dekning
Jeg stortrives med Bulder og det lille jeg har hatt å utsette siden jeg ble kunde ifjor har stort sett blitt tatt tak i bortsett fra problemer med å flytte avtalegiro… Jeg er fortsatt i et litt uavklart (og uønsket) forhold med Sbanken da avtalegiro ikke kommer over til Bulder og jeg bare er en kasteball i midten. Jeg er i in a relationship 4 life med Bulder, keep up the good work 🫶🏻🤠
Savner at vanlig innlogging er mulig, og at det skal kunne gå ann å betale til utlandet.
Det er en god tanke at de automatisk justerer renten ift belåningsgrad. Men når de setter boligverdien ca 30% lavere enn markedet tilsier faller det hele i fisk. Når man omsider sender de en etakst, så ser de blir ikke boligverdien satt lik etaksten. De setter den nesten 10% lavere enn denne igjen. Hvilke parametre de bruker for å sette boligverdi er et mysterium, og kan derfor ikke anbefale bulder til noen. Kul app gjør at jeg gir 2 og ikke 1 stjerne..
Hei Er kjempefornøyd med Bulder bank. Nettsiden er selvforklarende og superenkel. Men det som hadde vært flott, ville vært å kunne flytte penger direkte fra kontoen i Bulder til kontoen min i Spania. Med det på plass blir Bulder perfekt!
Vær obs på at de automatisk setter en verdi på bolig og for meg ble det 1,3 mill lavere enn takst og 1,6 enn skattemyndighetene. De fraviker ikke fra automatikken, selv med takstbrev. De regner heller ikke hytte som eiendomsverdi. Alt blir henvist til automatikk, så ser for meg problemer med refinansiering senere ved t.eks utbygging eller oppussing. Ja du kan «spare» 1000 i måneden nå, men du taper i potensiell fremtidig verdistigning eiendom og muligheter. De får 2 stjerner for raskt svar kundeservice, selvom de henviser til automatikken. Mulig automatisk svar? Fint å ha en rådgiver synes jeg. Bank er mer enn en app!
Dette skal være den beste moderne bank appen i følge det jeg hører, men etter utallige forsøk går det ikke an for meg og komme gjennom innlogging prosessen. Får bare en melding som sier "uff da.. det dukket opp litt teknisk trøbbel" og et par knapper for å komme i kontakt med kunde service. Da jeg tok kontakt via chat fikk jeg beskjed om at det var et problem på deres side jeg ikke kunne gjøre noe med uten om å sende telefonens specs til de på email så programmerene deres kunne ta en titt på det. Da jeg gjorde det fikk jeg først beskjed på email om å kontakte de på chat, noe jeg fortalte dem at jeg nettopp hadde gjort. Noen dager etterpå fikk jeg beskjed om at det hadde gjort en liten forandring og fikset problemet, og instruksjoner om å avinstallere og slettet cache or installer på nytt, alt det vanlige. Dette løste ikke problemet, noen jeg fortalte de, men da svarte de aldri igjen. Når noe så viktig som en bank velger å kun ha en måte å komme in i banken på, en app, så er det ekstremt viktig at denne appen er stabil. Etter min opplevelse er jeg nå redd for å bruke Bulder som min hoved bank, har lyst å reise fra Sbanken/DNB, men dette her gjør det utrolig vanskelig. Hva om jeg hadde hvert i utlandet eller en annen situasjon hvor det var viktig at jeg kunne komme in i banken min, og den plutselig ikke virket på grunn av en liten forandring de gjorde eller noe? Jeg liker virkelig ikke at en tlf app er min eneste mulighet til å komme in i banken, når mitt første inntrykk er att denne appen er ustabil, gjør det meg utrolig utrygg. Spesielt når kunde servicen prøver å ping ponge meg som om de ikke har kontakt med hverandre og så bare slutter å svare når de ikke klarer å løse problemet. Hadde håpet å gjøre dette til min nye hoved bank, ganske skuffet over dette. Og nå vet jeg ikke hva jeg skal bruke, kanskje bare må bli hos Sbanken/DNB til tross for at jeg ikke kan fordra DNB.
Enkelt å bruke Bulder, og du er din egen banksjef ;-) Lavest rente er svært positivt, og kundeutbytte en hyggelig overraskelse !
Fram til nå har skifte til Bulder B vært en "tur i parken". Alt som "reklamen" sier om hvor enkelt det er å bytte bank har blitt bekreftet gjennom praksis. Skulle bare ha gjort dette tidligere, det er det jeg angrer på. Like den enkle innloggingen med biometri, oversiktlighet og det intuitive brukergrensesnittet.
Veldig fornøyd med å være Bulder kunde når jeg ser hvordan min gamle bank holder på(DnB). Boligverdien kunne vært mer nøyaktig og fulgt det lokale markedet bedre uten at det betyr noe akkurat nå.
Kjempefornøyd med Bulder, den er min hovedbank i dag. Endelig en bank som hører på sine kunder og tilbakemeldinger. Appen er også 10/10. Stort anbefalt!
Både jeg og samboer har byttet over til Bulder bank. Vi er kjempefornøyde med både prosess, app og hvor enkelt det var å flytte boliglånet! Anbefales til alle som trives med banktjenester på mobilen 👍🏻
Hei Linn :) Så bra å høre at dere er fornøyd med prosessen, appen og hvor enkelt det var å flytte lånet. Det høres ut som Bulder fungerer godt for dere. Takk for anbefaling! Hilsen alle oss i Bulder :)