Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Overførte penger til bulder sparing fungerer ikke, pengene kommer ikke inn på appen. (Er bare borte) De sier ting er i orden men kan man stole på dem? Gleden med sparing blir da borte så lenge mann ikke kan se dem i appen. Har anbefalt dem til andre men dette var elendig. Lånet som jeg hadde fungerte bra hos dem. Vil ikke anbefale dem til sparing.
Hei Eddie Brukte du straksbetaling som metode for å overføre til Bulder? Straksbetaling er en metode for å få raskere betaling enn normal overføring mellom banker som tar lengre tid. Men i noen tilfeller kan betalingen sees i en oversikt, men ikke i en annen. Så lenge du har overført til riktig kontonummer er pengene dine på plass og trygge. Men som sagt, det er ikke alltid visningen av saldo henger med i svingene på en straksbetaling. Etter noen timer vil du se beløpet i alle oversikter. Har du fortsatt noe du lurer på håper jeg du tar kontakt med oss, så vi kan hjelpe deg. Hilsen alle oss i Bulder:)
Hadde noen problemer med lagring av prefs på samsung. Etter siste oppdatering av appen er det fin flyt!
Hei, Supert å høre at problemene løste seg og at du er fornøyd med appen🤜🤛 Hilsen oss i Bulder
I Bulder Bank kan du ikke betale en regning i kroner og ører. Du må egentlig runde av opp til nærmeste krone. Jeg har alri hatt en bank hvor dette ikke er mulig ! Meget dårlig !
Hei Tom! Mange regninger kommer med et øre-beløp, så selvsagt må du kunne betale i kroner og ører. Det kan du selvfølgelig i Bulder-appen. Skal du for eksempel betale 136,42 kr - så skriver du bare inn det i betalingen. Bruk komma-tegnet til å skille mellom kroner og ører. Hilsen alle oss i Bulder :)
Jeg får ikke bli kunde i Bulder Bank fordi "Du må ha en mobil med biometri". Jeg bruker fortsatt min Nokia 6021, og foretrekker å bruke PC eller laptop til banktjenester, da disse har stor skjerm slik at mye informasjon er oversiktlig og synlig samtidig. Så jeg leter nå etter et alternativ til SBanken. Bulder blir det IKKE!
Hei Ottar Det stemmer at vi bruker biometri (ansiktsgjenkjenning eller fingeravtrykk-ID) som innlogging i Bulder-appen på grunn av sikkerheten og at det er den suverent raskeste måten å logge inn på. Bulder er en mobile-only banktjeneste. Derfor forutsetter vi at du har en mobil som kan installere apper, og at telefonen din er sikret med biometri. Det betyr ikke at det er du som ikke kvalifiserer til å bli kunde, men telefonen din. Dersom du foretrekker å bruke din Nokia 6021 og logge inn i banken via PC, så er det som du selv sier, nok andre banker enn Bulder som er et bedre alternativ for deg. Hilsen alle oss i Bulder :)
Positivt: Ok på de aller mest basale tjenestene. God sparerente. Rask kundebehandling. Negativt: Sårbart med kun tilgang via app. Har ikke BankID, så må beholde tidligere bankforbindelse. Har skjulte gebyrer som det ikke er opplyst om. Ikke mulig å legge inn betalinger fra sparekonto. Ikke anledning til å legge inn fast overføring fra sparekonto til lønnskonto. Vanskelig å se hva som er så innovativt med denne banken utover at den har færre tjenester og funksjonalitet. Kan ikke opprette sparekonto uten også å betale for debetkort (gratis første året).
Hei Bjørnar! Takk for tilbakemelding. Så bra at du er fornøyd med sparerenten og kundebehandlingen vår. Når deg gjelder utstedelse av ny Bank-ID så er dette rett rundt hjørnet. Vi håper å kunne tilby dette innen kort tid. Når det gjelder det du kaller "skjulte gebyrer" så er det noe vi synes er veldig leit om du opplever det slik. Skjulte gebyrer er noe av det viktigste vi ønsker å kjempe mot i bankbransjen. Vi har ett gebyr og det er et årsgebyr på kortet. Dette mener vi selv at vi opplyser tydelig om. Både i prosessen der du blir kunde, og også på våre prissider. Alle våre priser ligger på prissiden vår, og prislisten vår er ikke veiledende, slik mange tradisjonelle banker har. De er helt åpne og transparente og de faktiske prisene alle kunder har. Det er viktig for oss! Vi har ikke mulighet for fast overføring FRA en sparekonto, men selvsagt for å ha fast overføring TIL en sparekonto. Men takk for innspillet. Det er en ide vi kan se videre på. Hilsen alle oss i Bulder:)
75% lånesum er for dumt. fin nettside. koffer er dere så fattig at eg ikke kan få mer enn 75% lånesum. (surt fjes) (surt fjes)
Hei Keven Det stemmer at vi har et krav om at man kan låne opp til 75 % av verdien på boligen. Dette henger sammen med muligheten vi har for å gi så lav rente som vi gjør. Skjønner at det er frustrerende for deg dersom du per i dag har en høyere belåningsgrad. Hilsen alle oss i Bulder :)
Byttet fra forferdelige DNB (sbanken som ble kjøpt opp) så jeg er bank flykning. flott bank helt til en dag mobil appen min stoppet og fungere. klarte ikke få kontakt med banken utenom og ha appen. fikk heldigvis det opp og gå etter og fått lånt meg tlf nr 3 og installert den der. så nå begynner jeg og flytte til ny bank igjen som har nettbank. skremmende og miste helt tillgangen til pengene mine så denne banken rømmer jeg fra nå. alt fungerte bra til det ikke gjorde det
Hei Thor Det er ikke hyggelig å høre at du har hatt en sånn opplevelse av oss. Dette er heldigvis ikke et vanlig problem, men skjønner at det har vært frustrerende for deg om du har opplevd at du i en periode ikke hadde tilgang til pengene dine. Skulle det oppstå et problem med tilgangen til Bulder, som kan skje i alle banker i kortere perioder, så er det viktig at du og andre kunder vet at dere kan ringe oss på support i Bulder og vi vil kunne hjelpe deg med å få utført betalinger eller sjekke saldo osv. Kortet ditt vil også fungere selv om det skulle være forbigående problemer med appen. Som sagt så kan alle banker i korte perioder oppleve "nedetid". Dersom problemet ikke er lokalt på din telefon, men hos banken så vil det ikke hjelpe om de også har en nettbank. Da vil som regel både mobilappen og nettbanken begge være nede. Uansett, vi beklager igjen at du hadde en negativ erfaring med oss. Hilsen alle oss i Bulder:)
Veldig fornøyd med kundeservice og renten har vært god, men appen har et brukergrensesnitt som ikke ligner noe annet. Full forvirring hver gang jeg logger inn og jeg har brukt appen i ett år nå. Alle andre jeg kjenner som bruker Bulder sier det samme så her må de bare ta grep hvis de ønsker å være konkurransedyktig på annet enn lånerente. Vi bruker S'banken inntil videre siden app og brukergrensesnitt fungerer meget bra.
Det som trekker ned er uoversiktlig hjemmeside samt at verdi av nybygget bolig konsekvent er undervurdert med et prisfall på 14 prosent på to måneder fra innkjøp. Tvillingleiligheten i samme hus ligger i dag med en statistisk prisøkning på 9 prosent på ett år mens vår seksjon i øyeblikket har et "prisfall" på fem prosent fra kjøpspris i samme periode. Prisroboten virker ikke helt patent for å si det mildt, men forventer at det lar seg fikse. Avventer å flytte alle tjenester til Bulder og kutte alle bånd til gammel bankforbindelse.
Hei Ketil Takk for tilbakemleding! Nettsiden ønsker vi å gjøre så oversiktlig som muliv. Vi jobber nå med en ny versjon for å gjøre den mer oversiktlig. Vi håper du kommer til å like den nye versjonen bedre. Verdiestimatet på boligen henter vi fra en tredjepart. Vi får stort sett gode tilbakemeldinger på estimatene, men i og med at det er en beregning og et estimat så vil vi ikke alltid treffe samme verdi som eier mener at boligen har. Kan forklaringen på forskjell fra din og tvillingleiligheten ha noe med om kjøpet ble gjort over eller under takst for en av dere? Er det bare forskjell i utviklingen, eller er det stor forskjell i den faktiske verdisettingen? Vi vil gjerne høre fra deg på [email protected] Hilsen alle ossi Bulder :D
Gode låne-og sparebetingelser. Nettsiden kan bli bedre!
Hei Frits, Tusen takk for tilbakemeldingen. Strålende å høre at du er fornøyd med betingelsene på lånet og sparepengene dine😎 Vi har allerede noen planer på blokken for å løfte nettsidene våre, men har du noen konkrete ting du savner, fortell oss det gjerne på [email protected]🤜🤛 Hilsen oss i Bulder
Imponert over rask og god behandling på lånesøknad
Hei Vigdis, Så bra. Vi jobber hardt for å gjøre søknadsprosessen så rask og enkel som mulig, så dette blir vi strålende glade for å høre😎 Ha en energirik dag videre! Hilsen oss i Bulder
Enkelt å utføre banktjenester på nett, gode produkter og gode priser. Alt jeg ønsker av en bank.
Hei Tom, Fantastisk å høre at du er fornøyd! Tusen takk for strålende tilbakemelding😎 Hilsen oss i Bulder
Gunstig rente på boliglån og innskudd. Oversiktlig og informativ nettbank.
Hei Lisma, Supert å høre at du er fornøyd med Bulder! Tusen takk for fin tilbakemelding😎 Hilsen oss i Bulder
Feilmelding «Vi klarer dessverre ikke å tilby deg flytting av lån.» - uten noen form for forklaring. Elendig brukeropplevelse - aksepterer at jeg ikke får lån, det er veldig lite å eventuelt spare ved å flytte - men det hadde vært fint med noe mer enn «Computer says no!» (Bra med selvbetjening, og renter uten trynefaktor)
Hei Thomas Enig i at dette er en upresis og dårlig feilmelding å få. Vi har mange ulike avlagsmeldinger som er laget nettopp for å gi søkeren en så tydelig tilbakemelding som mulig. Men i noen tilfeller er ikke dette mulig, og da får man en utydelig melding som den du fikk. Om du tar kontakt med support-avdelingen vår kan de mest sannsynlig gi deg en bedre forklaring på hvorfor du fikk avlsag. Bra å høre at du er med oss på at selvbetjening og rente uten trynefaktor er en god ting! Hilsen alle oss i Bulder :)
Du bør helst være lønnsmottaker, ikke eie eget selskap og ihvertfall ikke ha avvikende lønn... tungvint prosess med boliglån hvis du faller utenfor rammene som er definert.
Hei Kalle, Strålende å høre at du liker appen vår😎 Du har rett i at boliglånet vårt passer best for de med en økonomi som passer innenfor noen gitte rammer. Det har å gjøre med at søknadsprosessen vår er heldigital, med noe mindre rom for manuell saksbehandling enn du vil finne i typiske rådgivningsbanker. Hilsen alle oss i Bulder
Enkel å forholde seg til. Ikke mye reklame og konkret.
Hei Chuong, Så bra å høre at du er fornøyd😎 Tusen takk for fin tilbakemelding. Hilsen alle oss i Bulder