Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Utrolig enkelt å bytte til Bulder bank. Rask saksgang uten at vi trengte å taksere hus og hytte. Gode rentebetingelser. Det som kanskje jeg savner, er det å kunne logge inn i banken via en nettleser. Ikke alltid like lett å gjøre alt fra mobilen. Jeg kunne og tenkt meg å ha mulighet for å opprette flere enn tre kontoer.
Hei Kjetil, Takk for fin omtale! Godt å høre at du er fornøyd med lånet og flytteprosessen😎 Vi vet at mange er vant til en nettbank, men også at de aller fleste banktjenester kan utføres på mobilen, og vi har ingen nåværende planer om en webbasert løsning. I tillegg til de to brukskontoene i appen, kan du også opprette sparekonto i appen. Her kan du legge inn så mange sparemål du vil, så kanskje dette er en løsning som kan passe for deg?😊 Hilsen oss i Bulder Bank
Alt har gått enkelt og effektivt hele veiene. De få gangene jeg har hatt spørsmål har jeg fått god hjelp kjappt.
Hei Peter, Strålende å høre at prosessen har vært enkel og effektiv for deg, det er akkurat slik det skal være😎 Takk for omtalen! Hilsen oss i Bulder Bank
Enkel bank der du lett gjør det meste selv. Raske tilbakemeldinger på alle transaksjoner og automatisk oppdatering av boligverdi gjør at du alltid får den beste renten tilgjengelig.
Hei Kristian, Strålende å høre at du er fornøyd og at du liker konseptet vårt😎 Ha en herlig dag videre! Hilsen gjengen i Bulder Bank
Godt tilbud på lån og brukervennlig app. Savner imidlertid mulighet nettbank på pc. risikabelt å ha telefon som eneste tilkoblingspunkt. Telefoner kan mistes, forlegges og da må det være et alternativ
Hei Dag, Takk for tilbakemeldingen! Veldig fint å høre at du er fornøyd med lånet og appen😄 Per i dag har vi nok ikke planer om å tilby en webbasert løsning. Vi vet at mange er vant til nettbank, men også at de fleste banktjenester kan utføres på mobil. Hilsen gjengen i Bulder Bank
Grunnen til fire stjerner og ikke fem, er tiden det tok å få overført lånet. Når det er sagt, så vet jeg at det var en travel periode for Bulder. Det er herlig å ikke måtte bruke en pc til å gjøre ting i banken. Håper virkelig at de fortsetter å lage brukervennlige tjenester på mobilen.
Hei Anders Du har helt rett i det. Det har vært en svært hektisk periode for oss og behandlingen av lån har i en del tilfeller tatt lenger tid enn vanlig som en følge av det. Ellers er vi veldig glad for å høre at du er fornøyd med alt det andre, og spesielt at du er synes det er herlig å slippe å burke PCen til å gjøre banktingene dine. Det er viktig for oss. Ha en herlig dag, hilsen oss i Bulder!
Hatt dem i noen måneder, hatt masse problem med appen. Den er egentlig ikke brukbar eller til å stole på. Men kundeservice er lett tilgjengelig, og de svarer innen 1-2 dager på mail. Bakdelen er at det ser ut som de fleste som er på kundeservice, kommer fra servicebransjen eller noe, så banken sparer penger. Tror ikke noen av dem har hatt noe erfaring fra finansverden før denne jobben. Dette baserer jeg på minst 6-7 forskjellige rådgivere jeg har hatt kontakt med. Men renten er god, så holder meg på bulder bank helt til en konkurent med lik eller bedre rente og stabilitet i banken kommer.
Hei C.K Det var kjipt å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi legger ned mye hardt arbeid i appen vår. Vi vil ikke bare at den skal være brukbar, men være Norges råeste bankapp. Det får vi også mye bra tilbakemeldinger på. Så det hadde vært veldig nyttig for oss å høre hva du har hatt problemer med på din telefon. Send oss en gjerne en e-post på [email protected] og gi flere detaljer. Folkene vår på support er en dyktig og hyggelig gjeng. Mange av dem har lang erfaring fra finans. Det var synd å høre du har en oppfatning av at det ikke stemmer. Vi skal jobbe knallhardt for å gjøre deg mer fornøyd enn det du er i dag. Du får ta en kikk på alle de andre vurderingene vi har fått her og se at vi blir rangert som den beste boliglånsaktøren på bytt.no, så tro oss på at det er svært mange av våre kunder som er fornøyd med oss. Vi skal gjøre vårt for at du også blir en fornøyd kunde. Hilsen alle oss i Bulder
Vi flyttet boliglånet til Bulder i 2020 og var fornøyd til vi skulle låne opp en liten sum. Banken skulle da ha nye inntektsopplysninger, noe som er ok. Men vi er selvstendig næringsdrivende, og Bulder viste lite kunnskap om hvilke inntektsopplysninger selvstendig næringsdrivende har. Flere kundebehandlere krevde papirer som rett og slett ikke eksisterer i alle selskapsformer, og som vi ikke hadde, men som de fortsatte å kreve. Vi oversendte alt vi hadde av papirer relatert til bedriftens inntekt og regnskap siste år, men fikk arrogante og tidvis uforståelig formulerte svar om at de kom til å se bort fra det innsendte. Det innsendte var standard dokumenter som vi har brukt ved andre lån/situasjoner, til og med ved etablering av lånet hos Bulder. Vi ba om å bli kontaktet på telefon av en saksbehandler, ettersom vi gikk lei av alle e-postene som uopplyste saksbehandlere uten evne til selvstendig tenking sendte ut, men dette var det lite vilje til. I Bulder er alt strømlinjeformet og rigid, altfor mange hoder involvert, og kompetansen på selvstendig næringsdrivende lav. Da vi til slutt gikk lei og formidlet at vi kom til å bytte bank om de ikke snarest kunne se på dette med et kompetent blikk og uten å kreve dokumenter som ikke eksisterer, snudde de og sa de hadde de tallene de skulle ha fra oss (!). Helt håpløs prosess, vi har hatt flere banker men aldri opplevd en så dårlig og kunnskapsløs kundebehandling. Det er helt tydelig hvor Bulder sparer midler.
Hei, Dette var ikke kjekt å lese, og vi har veldig lyst til å finne ut hva som har skjedd her for å kunne forbedre oss. Vi hadde satt stor pris på få kontakt med deg på nytt siden vi ikke klarer å finne igjen saken ut fra de opplysningene vi finner i innlegget ditt. Vi har hatt ekstremt stor pågang i det siste, og her har sannsynligvis noe glippet. Kan du ta kontakt på [email protected] eller ringe på tlf 46 87 10 00? mvh Torvald Kvamme Leder Bulder Bank