Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det gikk ganske greit å bytte til Bulder. Litt tungvint å signere haugevis med dokumenter via mobilen. Gode betingelser og god nettbank gjorde at det var verdt det.
Hei Sol Så bra å høre at det gikk greit å bytte. Det stemmer, akkurat signeringen av dokumentene har vi ikke klart å gjøre helt smertefri ennå. Men vi er helt enig med deg i at det er verdt det når det først er gjort! Hilsen alle oss i Bulder😊
Alt er bra med Bulder... uten om 1 ting, de mangler utenlands betaling, derfor blr det bare 4 stjerner. Det betyr at jeg fortsatt må beholde gamle banken (Sbanken) for så og overføre penger til den gamle lønnskontoen, noe som betyr at jeg må fortsatt betale årsgebyr til Sbanken... men forhåpentligvis får Bulder utenlands betaling opp å gå, slik at jeg slipper dette irriterende overføringene mellom kontoer, ekstra årsgebyr +++
Hei Rune Utenlandsbetaling jobber vi med as we speak. Vi kan ikke love noe om når det er ferdig, men du skal i alle fall vite at vi er i gang. Så vidt jeg vet, dette må du sjekke med Sbanken, så er årsgebyret der bare knyttet til kortet ditt. Så om du ikke har et kort der lenger, skal du heller ikke måtte betale noen årsavgift. Men sjekk dette med Sbanken. Hilsen alle oss i Bulder😊
Enkelt og stort sett oversiktlig i appen. Litt for mye plass blir brukt til oversikt over pengebruk og økonomi, dette på bekostning av renere og tydeliger oversikt over konto(er).
Hei Ove Bra å høre at du er godt fornøyd. Vi gjør kontinuerlig forbedringer av appen. Kanskje vil vi gjøre en endring som er mer etter din smak? I tillegg vet vi også at det å bli vant til et nytt oppsett ofte tar litt tid, og det man er vandt til blir også mer oversiktlig. Hilsen alle oss i Bulder😊
Super enkel app og magisk bra oversikt over alt fra boliglån, boligverdi, hva man betaler for. Digger oversiktlig lik rente for alle og ikke trynefaktor som andre banker. Elsk på høy rente på sparekonto også, og fin oversikt over hva man «tjener» på sparepenger hver måned :)
Hei Anette Nydelig å høre at du digger det fremoverlente! Godt å høre at Bulder fungerer så bra for deg og at du er fornøyd med appen, oversikten over boliglånet, boligverdien og forbruket ditt. Vi skal jobbe knallhardt på for at du skal fortsette å være fornøyd med Bulder. Tilbakemeldinger som din inspirerer oss til det. Hilsen alle oss i Bulder😊
Ikke mulig å betale eFaktura eller sette opp Avtalegiro fra Sparekonto, noe jeg er godt vant med fra eksisterende bank. Er ingen begrensinger på antall uttak og ingen gebyr på uttak, og derfor ingen grunn for at man ikke skal kunne gjøre dette direkte fra Sparekonto. Fullstendig unødvendig at jeg skal måtte gjøre masse manuelt arbeid hver eneste måned for det som rett og slett burde være trivielt å tilgjengeliggjøre fra et utviklerperspektiv.
Hei Daniel Skjønner at det er frustrerende om du er vant til det fra tidligere bank. Dette skal vi sjekke ut om vi kan få til. Takk for ideen! Hilsen alle oss i Bulder😊
Er nettopp blitt kunde, har hatt et par spørsmål som ble hurtig svart på.
Hei Øyvind Velkommen til Bulder! Så bra å høre at spørsmålene din ble kjapt besvart. Hilsen alle oss i Bulder😊
Det startet med at annen bank som vi var veldig glade i skulle kjøpes opp av større bank. Det var ikke greit i det hele tatt. Vi gikk på jakt etter ny bank og valget falt på Bulder. Vi flyttet alt vi hadde over. Og så oss ikke tilbake før vi skulle flytte. I en liten overgangsperiode utenfor vår, og Bulders, kontroll, måtte vi flytte alt over til større bank, for å få alt ferdig med tanke på flyttingen. Men så fort vi var flyttet og alt klart var det rett tilbake til Bulder, det var null problem som sist. Og denne gangen blir vi!
Hei Berit Det er godt å høre at Bulder fungerer så godt for dere. Det er mange kunder som har opplevd at en bank de er glade i har blitt kjøpt av en større bank. Vi er glade for at Bulder kan være redningen for disse skuffede kundene. Velkommen, hilsen alle oss i Bulder😊 Hilsen alle oss i Bulder😊