Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Til nå bare positive opplevelser . håper på enda lavere boligrente. + med kundeutbytte
Hei Janni Så bra å høre at du bare har hatt positive opplevelser. Når du har valgt Bulder skal du være trygg på at du har skaffet deg en boliglånsrente som alltid er blant de laveste, også over tid. Ja, sant kundeutbytte er en herlig bonus :) Hilsen alle oss i Bulder :)
Planen var å kun flytte boliglånet, vi satt igjen med opplevelsen av at vi fikk bedre hjelp hos Bulder som er "ubetjent" enn fra banken vi hadde fra før - som er en av landets største banker og som har hatt oss som kunde i 20 år. Flyttet raskt både brukskonto, lønnskonto og alle sparepengene til Bulder. Herlig app som er arti å bruke, og når man får bedre renter på både lån og sparepenger er det ingenting å lure på. Sparekonto for barn og kreditkort med cashback er det eneste Bulder ikke dekker for vår del.
Hei Håvard Så bra å høre at opplevelsen med å flytte over var god, og ikke minst at dere er så fornøyd med hjelpen, betingelsene og appen dere nå har fått. Det høres ut som Bulder fungerer godt for dere. Takk for innspill om sparekonto for barn og kredittkort med cashback. Hilsen alle oss i Bulder :)
Søkte, og fikk avslag, til tross for at vi har under en brt årslønn i gjeld, estimert egen kapital på 85%. Ingen begrunnelse, annet enn automatisk avslag.
Hei Tom Forstår at det er frustrerende å få avslag uten noen begrunnelse. Vi har fått flere tilbakemeldinger på dette og jobber med å gi bedre begrunnelse der vi kan. Hilsen oss i Bulder:)
Pga en feil i deres system kan jeg ikke søke om kredittkort. Dvs, det rapporteres feil og da må jeg vente 30 dager før jeg kan søke på nytt. I mellomtiden har jeg ikke noe kort. Nå har jeg ventet 6 mnd. Kundeservice mener jeg bare skal bruke mitt debetkort tilknyttet lønnskonto ved netthandel og slikt. Virker ikke spesielt seriøst. Hvis det er så vanskelig å få kredittkort tør jeg ikke tenke på hvordan det vil bli å flytte boliglånet.
Hei Evenrud Fikk du beskjed om at det var en feil i våre systemer? Det stemmer at det er en del som får avslag på både kredittkort og på boliglån. Noen ting har gjort det vanskeligere enn før å få kredittkort eller boliglån. For eksempel gjeldsregisteret og økende renter. Har du kredittkort eller annen kreditt i gjeldsregisteret, så plikter alle andre banker å anse denne gjelden som opptrukket, selv om den ikke er det - når de skal vurdere betalingsevnen din. Det kan derfor slå negativt ut å ha mange tilgjengelige kredittkort andre steder, selv om du ikke har brukt en krone av denne kreditten. Det kan derfor være lurt å avslutte kreditter du ikke har tenkt å bruke før du søker om ny. Økende renter gjør det også vanskeligere å få lån. For alle banker må beregne at du klarer å betjene gjelden din med et påslag på dagens renter. Jo høyere dagens renter er, jo vanskeligere blir det å kunne betjene påslaget på dagens renter. Det høres ikke ut som du har hatt en god opplevelse med søknaden eller med hjelpen du har bedt om fra oss. Vi står klar til å hjelpe deg bedre neste gang du tar kontakt. Hilsen alle oss i Bulder :)
Jeg har nå flyttet boliglånet mitt til Bulder bank og dette gikk ganske smidig. Dessverre så har jeg ikke har mulighet til å teste ut appen før bank bytte. Det jeg reagerer på er at jeg nå har valgt å betale inn ekstra penger på lån fra brukskontoen til lånekontoen (begge eies av meg i Bulder bank). Pengene er blitt trukket fra brukskontoen, men har forsvunnet i intet hos Bulder bank og vil først dukke opp på boliglånskontoen om to dager. Jeg er en tidligere kunde av Danske bank og overføring av penger mellom kontoer jeg eier innad i banken gikk umiddelbart. Kundebehandling var også veldig dårlig og kundebehandleren mente at dette er bare noe jeg måtte skjønne at det er greit at pengene er borte inn i systemet i to dager før de dukker opp tilbake i lånekontoen min.
Hei Ena Når du gjør en ekstra innbetaling forsvinner ikke pengene dine i intet, selv om du opplevde det slik. Det skal du være trygg på. Det tar to virkedager før saldoen på boliglånet ditt oppdaterer seg. Forklaringen på dette er at det er ulike kontosystemer som må samhandle, og det tar noe tid. Men etter denne tilbakemeldingen fra deg har vi sett at måten vi kommuniserer i appen ved en ekstra innbetaling ikke er god nok. Vi kommer nå til å endre dette, for å gjøre deg og andre kunder mer trygg på at selv om du ikke ser oppdatert saldo umiddelbart er pengene dine trygge og den ekstra innbetalingen registrert. Takk for god og nyttig tilbakemelding. Hilsen alle oss i Bulder:)
Hadde jeg kunnet gi minuspoeng Hadde jeg gjort det. Har forsøkt å bli kunde hos dere i over et halvt år nå. Dere sier det er en feil, denne skulle være rettet for lenge siden, men det fungerer rett og slett ikke. Elendig å ikke kunne ha en manuell løsning til dere har klart å finne feilen.
Hei Bjørn Det er vanskelig å vite hvorfor du ikke får blitt kunde og svare presist på henvendelsen din her. Dette er ikke et vanlig problem. Har du tatt kontakt med oss direkte? Om ikke anbefaler vi å gjøre det. Da vil du kunne få mer spesifikke svar enn det vi kan gi her. Hilsen alle oss i Bulder:)
jeg er veldig fornøyd med og har anbefalt til mine venner.
Hei Sakan Så bra å høre at Bulder fungerer godt for deg og at du anbefaler oss til dine venner! Vi skal sørge for at du og vennene dine blir fornøyd også i fremtiden! Hilsen alle oss i Bulder:)