Danske Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Den mest elendige servicen jeg har opplevd. Styr unna denne banken. Jeg har privat og bedriftskonto der. Kommer til å bytte. Svarer ikke på henvendelser i nettbanken. Noe så utrolig uprofesjonelt har jeg aldri sett eller hørt om før. Mye ventetid i telefonen når man ringer og ingen valgopsjon i telefonsvarer at de ringer opp igjen. Jeg ønsket en personlig saksbehandler å forholde meg til men det har de sluttet med så det kunne jeg ikke få. Rart at min kollega har en (samme bank og avtale/akademikersvtale). Etter kollegaen min ringte hennes!! saksbehandler fikk jeg endelig kontakt med en dame jeg kan forholde meg til. Dette selv om jeg virkelig trenger god kommunikasjon oga en vanskelig situasjon da mannen min har gått bort og jeg virkelig trenger hjelp med spørsmål angående dødsbo, skifte, salg av hus osv.
Håpløs begrunnelse for avslag på byggelån på ca 3.3 millioner. Min brutto inntekt var innenfor for lånekravet (maks lånebeløp 5x brutto). Hadde egenkapital på ca 20% Har tidligere nedbetalt boliglån ved danske bank. Er gjeldsfri. Uten betalingsanmerkninger. Fikk likevel avslag uten muligheter for å endre på avgjørelsen. Begrunnelse var at de anså min intekt som litt i grenseland av kravet, og at det kan bli vanskelig å betjene lånet for 1 person. Dette er tull. Jeg kan på egenhånd betjene det dobbelte. I tillegg mente de entreprenøren hadde for svake tall å vise til. Uten å utype krav i forhold til dette. Jeg fikk ingen alternativer i forhold til å stille med økt sikkerhet. Min lånesøknad ble hurtig akseptert hos andre sparebanker. Og huset er snart ferdigbygd.
Har vært firnøyd med Danske bank [ tidligere Fokus ) i alle de år. Etter at nyheten om at de skal,kjøpes opp er Nordea er den blitt forferdelig. Saksbehandlere burde vært ærlig om at de ønsker å kvitte seg med alle privatkunder slik at man ikke brukte lang tid på å f.eks søke om lån. Er i prosess for å få byttet bank. Trist at kundeforholdet skal avsluttes på denne måten
Har aldri vært noe problem, fin nettbank, synd at man må flytte bank etterhvert!!
Har prøvde å få svar på enkle spørsmål om boliglån. Uansett hva jeg trenger blir jeg bedt om å kontakte kundeservice. De tar jo ikke telefonen, fort en ventetid på 1,5 time for en samtale på 1,5 minutt. Håpløst. Bare å bytte
Har hatt samme rådgiver i banken i mange år, men nå i 2023 vil man ikke lengre ha en fast kunderådgiver. Man får heller ikke snakke med rådgiver. Helt utrolig.
Tok 15 dager å få utbetalt et lite lån til ny bil mens jeg hadde den gamle til salgs. Da pengene kom hadde jeg ikke bruk for dem lenger.