Danske Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har huslån og lønnskonto pga akademikeravtale, ingen annen grunn til å velge danskebank. Overføring av kontoer fra Dnb som tidligere hadde akademikeravtalen skulle være uproblematisk ifølge kundekonsulenter. I prinsippet måtte jeg selv rydde opp i avtalegiroer og faste trekk i etterkant. Og PR juni 2019 bruker de 7 virkedager på behandling av billån (kr280 000) hvor jeg selv stiller med over 50% egenkapital, og sparekonto er bygd opp til 250 000,- over 3 år... som om ikke det er nok, så ringer de 10 min før fristen på sju virkedager og sier at de trenger enda mer tid... på å vurdere en kunde de har hatt i 4 år...
Utrolig trege i alt de foretar seg, frekke kundebehandlere, kort kommer aldri (bestilt 5 ganger), klarer ikke overføre penger til utlandet da jeg studerte utenlands. Rikker ikke en tomme for å gjøre lånet ditt mer fleksibelt. Null imøtekommenhet overhode. Største feilen jeg har gjort er å bytte til danske bank.
Gode vilkår og gode tjenester. Konkurransedyktige vilkår. Fleksibel og god nettbank, gode vilkår kredittkort ved kjøp av drivstoff.
Denne banken ble redningen for meg da Sbanken satte en stopper for mine prosjekter da de avvek en bitte liten smule fra det vanligste, selv om sikkerheten var skyhøy. Danske Bank gav også bedre betingelser, til min store overraskelse, da jeg i alle år hadde reklamert for Sbanken og trodd på kundetilfredsheten og den lave renten deres. Men alle kundene de sier "nei" til, får vi ikke se eller høre fra. Nå har Danske Bank fått 4 solide lønnsmottagere til da hele familien byttet etter den dårlige og lite fleksible kundebehandlingen hos Sbanken. Danske Bank ble rett og slett redningen for meg og jeg har vært strålende fornøyd i noen år nå. Eneste som gjør at de ikke får toppkarakter, er at de ikke er helt på høyden ennå med chat og nettløsninger, men det kommer seg, så de fortjener nok snart en ren 5-er!
Har hatt danske bank i over 6 år og er strålende fornøyd. Alltid god kundeservice med god hjelp. God mobilbank, nettbank og løsning for BankID. Dette kombinert med gode betingelser, vilkår og kommende Apple Pay gjør at jeg vil fortsette å være kunde i Danske Bank i mange år fremover.
Har aldri hatt problem med Danske bank, bare positive Medarbeidere
Danske Bank har dårligste nettbank. Hele systemet er uten logikk. Ikke engang enkelt betaling og overføring fungerer som det skal. Bruker vennlighet er så dårlig at det ikke er mulig å beskrive. Mangler produkter som andre banker tilbyr. Kunderådgivere kan ikke deres jobb, hadde møte med en av de og jeg måte forklare hvordan prosessen fungerer (dette var spesial seniorrådgiver), ekstremt flaut mener jeg. Jeg fikk informasjon som stemmer ikke. De prøver å selge ting som er uaktuelle for min kundeforhold. Eneste som er bra er boliglån rente i akademikerne programmet, resten som banken tilbyr og selve akademikerne programmet er verdiløs. Gleder meg til å bytte banken, unngå Danske Bank!