Danske Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har nå sittet i 20 minutter i telefon og venter på å komme gjennom for å snakke med et menneske hos Danske Bank (sitter også i chat, i tilfelle det dukker opp noen der, men der er det også helt dødt). Forespørselen gjelder et inkassovarsel fra dem på et beløp som var overtrukket på min konto, og som ble betalt inn for snart ett år siden. Jeg har dokumentasjon på at beløpet ble betalt fra min andre bank, og dette er også sendt inn til dem for over én uke siden, uten at jeg har fått noen respons på det. Utgangspunktet for at jeg ble kunde var boliglån, da de har gode renter for medlemmer av Akademikerne. Vi fikk avslag pga. for lav egenkapital, noe som ikke var noe problem i andre banker vi har vært i kontakt med. Man kan mildt sagt si at jeg er overlykkelig for avslaget og for at vi unngikk bli kunder i denne møkkabanken.
Har vert kunde i 7 år. var veldig fornøyd di første årene, men så gikk det nedover. Ingen hjelp å få under oppgjør etter skilsmisse for 2 år siden. Måtte bruke andre banker for mellomfinansiering. årsaken sa dem at det var sommer og kapasiteten til å behandle lånesøknader på sommeren var lav. over 2 mnd. ventetid. umulig å komme igjennom på telefonen til dem da jeg skulle få stoppet et lånetrekk på en lån som var innfridd...skinnsyk lang behandlingstid på alt man spør om. En nettbank som hører steinalderen til, som er full av feil og lite med tjenester man kan utføre selv. Dette er nok en bank som har effektivisert seg i hjel. Den fortjener absolutt nest siste plass på denne listen. Og ja..jeg er i prosess å bytte bank. Er derfor jeg er på denne siden i utgangspunkt.
Du må nesten dag fir fra jobben for å komme i kontakt med banken, dette er latterlig. Hvis den du fikk tak i etter 45 min. å vente i telefon kan ikke svare, har du ny runde på det, de ringer deg ikke tilbake Vi er her bare pga Akademikere avtalen, venter på det beste når Akademikere flytter avtale til annen bank. Ellers de er hyggelige og alt OK med personalet, men ventetider er uforståelig mtp at folk som tar boliglån jobber:))))
Kun positive opplevelser etter jeg ble med i danskebank i forbindelse med Tekna.
Utrolig lang behandlingstid. Sparebanken 1 trengte under 20 min på å avgjøre om jeg fikk en mellomfinansiering ( gjeldfri og fikk ingen ny gjeld ved boligbytte). Danske bank var tydelig nedlatende til meg som har vært trofast kunde i 8 år der og aldri misligholdt noe. Db trengte lang behandlingstid og i tillegg trengte de 1 mnd(dette skrev de spesifisert) for å evt løse inn en fellesgjeld for meg( 1stk faktura), mens Sparebanken ga med direktenummer og kunne ta dette på direkten(viktig å ikke gå over tiden på dette da slikt kun kan betaler 2 ganger i året). Meget uhøflig og ubehagelig kundebehandler på db som var nedlatende og utrykte at hun fant meg dum og hun sa dette rett ut da det var noe jeg var usikker på og trengte hjelp til. ALDRI blitt behandlet så uverdig av en « profesjonell» aktør. Jeg har enda ikke opplevd å komme igjennom til de på under 45 min i løpet av mine 8 år som kunde og jeg har aldri klaget og ja de samarbeider dårlig imellom sine ulike avdelinger så du blir sendt hit og dit og dermed går timene for et enkelt spørsmål. Mye rot teknisk der. Mye bedre med en annen bank med både direktenummer og hvor en faktisk blir behandlet som et vanlig menneske og ikke en slags annenrangs borger som tydelig fikk passet påskrevet hvor lite viktig jeg som kunde var. Jeg har kun sparekonto og fondskonto der så kanskje de tjener for lite på meg da jeg ikke har lån. Jeg vet ikke hvorfor de var så nedlatende.
Har i dag sittet i over 1 time og ventet i telefonkø. «Det er for tiden stor trafikk, fint om du venter» kommer hver 30 sek
Eksepsjonelt dårlig service. Treg på å svare på henvendelser. Får ingenting igjen for lojalitet.