Danske Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kun positive opplevelser etter jeg ble med i danskebank i forbindelse med Tekna.
Utrolig lang behandlingstid. Sparebanken 1 trengte under 20 min på å avgjøre om jeg fikk en mellomfinansiering ( gjeldfri og fikk ingen ny gjeld ved boligbytte). Danske bank var tydelig nedlatende til meg som har vært trofast kunde i 8 år der og aldri misligholdt noe. Db trengte lang behandlingstid og i tillegg trengte de 1 mnd(dette skrev de spesifisert) for å evt løse inn en fellesgjeld for meg( 1stk faktura), mens Sparebanken ga med direktenummer og kunne ta dette på direkten(viktig å ikke gå over tiden på dette da slikt kun kan betaler 2 ganger i året). Meget uhøflig og ubehagelig kundebehandler på db som var nedlatende og utrykte at hun fant meg dum og hun sa dette rett ut da det var noe jeg var usikker på og trengte hjelp til. ALDRI blitt behandlet så uverdig av en « profesjonell» aktør. Jeg har enda ikke opplevd å komme igjennom til de på under 45 min i løpet av mine 8 år som kunde og jeg har aldri klaget og ja de samarbeider dårlig imellom sine ulike avdelinger så du blir sendt hit og dit og dermed går timene for et enkelt spørsmål. Mye rot teknisk der. Mye bedre med en annen bank med både direktenummer og hvor en faktisk blir behandlet som et vanlig menneske og ikke en slags annenrangs borger som tydelig fikk passet påskrevet hvor lite viktig jeg som kunde var. Jeg har kun sparekonto og fondskonto der så kanskje de tjener for lite på meg da jeg ikke har lån. Jeg vet ikke hvorfor de var så nedlatende.
Har i dag sittet i over 1 time og ventet i telefonkø. «Det er for tiden stor trafikk, fint om du venter» kommer hver 30 sek
Eksepsjonelt dårlig service. Treg på å svare på henvendelser. Får ingenting igjen for lojalitet.
Brukergrensesnittet i nett banken er steinalder. Trenger du telefonisk hjelp så må du gjennom 5 menyer med trykk ditt og datt.
Hadde en kredittkortavtale via min tidligere arbeidsgiver. Overtok det ufrivillig når jeg sluttet i jobben - betalt gebyrer og det er ikke mulig å avslutte uten å ta kontakt med kundeservice. Kundeservice henviser deg da til å opprette en 'post' inne i nettbanken. Her har du mest sannsylig allerede blitt logget ut siden sist du gikk inn for å kontakte kunderservice på grunn av en ekstremt hissig inaktivitetssjekk.
Jeg var kunde hos dere, for mange år siden. Så det var en pasient som har konto, hos dere. Så hun var veldig fornøyd