DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårlig og treg service ved kjøp av ny bolig. Saksbehandler var syk og ingen andre fulgte opp
Hei Eva! Leit å høre at du ikke fikk den hjelpen du trengte da du skulle kjøpe deg bolig. Slik skal det såklart ikke være! Jeg takker for at du deler din opplevelse med oss slik at du kan forbedre oss :) /Ann-Kristin
Positivt : Ingen Negativt : Dyre tjenester/gebyrer Elendig kundeservice Arrogante ansatte og ledelse Norges dårligste nettbank og app Hold dere unna !
Hei Tor! Leit at du ikke er fornøyd med oss. For oss er det viktig at våre kunder har tilgang til god og dyktig kundeservice og de beste produktene. Vi har utviklet oss mye på teknologisiden de siste årene, og nylig ble mobilbanken vår kåret til landets best. Vi har også pusset opp nettbanken vår etter gode innspill fra våre kunder :) /Ann-Kristin
Hvis DNB får kjøpe sbanken, så finner jeg en ennan bank. Ikke interessert å bli en del av Norges Værste bank
Hei Anne. Vi skjønner at dette er en sak som skaper stort engasjement, der mange har ulike meninger. Vi håper derimot at du ønsker å gi oss en sjanse. Ønsker deg en fin dag. /Thomas
At DnB mener at Vipps er en fullgod erstatning for Apple pay, og ikke mister masse kunder, viser vel at banken har for mye markedsmakt.
Hei Anders! Vi har utviklet oss mye på teknologisiden de siste årene, og det er det nok mange som ikke kjenner til. Nylig ble mobilbanken vår kåret til en av landets beste, i tillegg til at nettbanken vår har blitt pusset opp :) Når det gjelder Apple Pay følger vi nøye med på markedet forløpende. /Ann-Kristin
Dømt flere ganger for å ikke ivareta egne kunder. Gebyrgrisk og uredelig. Fraværende kundeservice.
Detter formålet er å gi mest mulig overskudd til aksjonærene. Kundene er overhode ikke i fokus. De blir utnyttet, misbrukt og oversett og stakkars S-Banken kunder som nå må finne seg en ny bankforbindelse.
Tungvind og elendig nettbank. Mange ting som ikke kan utføres i appen, kun på pc. Høye gebyrer både på bruk i innland og utland.
Hei Sonja. Leit at du har det inntrykket av vår nettbank og mobilbank. Vi jobber stadig med å forbedre våre tjenester og setter pris på tilbakemelding. /Thomas
Gjentatte ganger tatt for å villede forbrukere, dårlige (dyre) låne- og bruksbetingelser og skyhøyt kostnadsnivå.
Hei Ragnar! Vi følger nøye med på markedet, og våre kunder har i dag konkurransedyktige priser og tilgang på svært gode digitale og betjente løsninger :) Vi håper du gir oss en sjanse, da tror jeg du vil bli positivt overrasket!
Jeg rømte fra DNB etter at de hadde slukt Postbanken for mange år siden. Etter dette har jeg vært strålende fornøyd med Skandiabanken/Sbanken, men ble litt skeptisk da den ble børsnotert. Nå har mine verste anelser slått til. Om konkurransetilsynet godkjenner at Norges beste bank skal ødelegges av Norges verste, da er det slutt med mitt kundeforhold med Sbanken. Jeg er trist og rasende over at kundene ikke blir lyttet til, bare rent profittbegjær fra pengeflytterne som allerede har mer enn nok!
Hei Astrid! Vi skjønner at dette er en sak som skaper stort engasjement. Vi håper du har tålmodighet til å gi oss en sjanse - jeg håper og tror du vil bli positivt overrasket. /Ann-Kristin
Utdatert, tungvint, sidrompa og elendig kundeservice. Dyre og tar gebyrer for alt
Hei Pål! Leit at du føler det slik. For oss er det viktig at våre kunder føler seg ivaretatt når de har behov for hjelp, og at vi alltid tilbyr de beste løsningene og produktene hos oss. Vi har utviklet oss mye på teknologisiden de siste årene, og det er det nok mange som ikke kjenner til. /Ann-Kristin
Har brukt DnB tidligere, men pga dårlig kundebehandling og masse gebyrer skiftet eg til Sbanken. Nå går DnB over lik for å ødelegge mulighetene for oss som hadde landets beste bank. Eg går aldri tilbake til banker som får bøter for kriminelle handlinger, og som driter i sine kunder så deres egne lederene skor seg godt på de.
Hei Rune. Vi skjønner at dette er en sak som skaper stort engasjement, der mange har ulike meninger. Vi håper derimot at du ønsker å gi oss en sjanse.
Min konto har blitt sparret av ute kontroll i over fem uker nå. Jeg har ikke spist på nesten 2 dager nå, jeg har ikke mat til meg selv, jeg har en sønn på ni år som jeg har 50% og han sporte meg om jeg kan lage matt pakke til han at han tar det på skolen, jeg kunne ikke svart han på. Jeg sendte mail til ute de svarer ikke, jeg vil avslutte konto min i dnb bank jeg har vært kunde hus dere siden jeg 15 år og jeg er 38 år i dag. Hva skal jeg gjøre når jeg kan ikke gi mat til en 9 åring? Tlf min har blitt sparet kanaller og internet og jeg har ikke betalt hus leie. Ute kontroll bryr seg ikke om menneskerettigheter og det er også brudd på menneskerettigheter.
Hei. Dette var ikke kjekt å lese. Vi kan dessverre ikke gå inn på enkeltsaker her, men jeg håper du kan kontakte oss på telefon 915 04 800, så får vi undersøkt. Ønsker deg en fin dag. /Thomas
Det tar ekstremt lang tid å få komme til når man ringer, og når man blir sendt videre til en annen person havner man helt bakerst i køen igjen
Hei Ole! Jeg forstår at det er kjedelig å vente i kø når man ringer inn til oss. Vi har mange rådgivere på jobb hver dag som jobber så fort de kan for å hjelpe alle som tar kontakt. Vår talerobot vil forsøke å kartlegge hva henvendelsen gjelder før du blir satt videre, slik du skal komme i rett kø. Det er bare å beklage dersom du ikke kom rett denne gangen og dermed måtte sitte å vente i ny kø. Vanligvis har vi størst pågang på dagtid, mens på morgen, ettermiddag og kveld normalt har mindre/ingen kø. Vi har også rådgivere på chat via innlogget nettbank som kan hjelpe deg, her er det også vanligvis mindre kø. Jeg håper du vil gi oss en ny sjanse og ønsker deg en fin dag videre. /Betina
Rask behandling av lån og hyggelige både når det gjelder bank og eiendomsformidling
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :) /Ann
Dnb's tjenester og er til for å lure deg. Har tapt så utrolig mye på å stole på Dnb Bank og Dnb Eiendomsmeglere i Dnb. De er falske, avskriver seg ansvar og behandler deg kaldt og jævlig. De utnytter deg for hva du er verdt! Jeg og kona mi har blitt helt ødelagt. Det har vært helt katastrofalt økonomisk å stole på DNB for oss. Vær ytterst forsiktig!
Hei Even! Dette var ikke kjekt å lese. Vi kan dessverre ikke gå inn på enkeltsaker her, men jeg håper du vil sende oss en melding fra postkassen i nettbanken som forklarer nærmere hva som er skjedd, slik at vi kan ta tak i det. Du kan skrive en melding via Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss. Ønsker deg en fin dag videre. /Betina
Først før man automatisk beskjed om det du ringer om må du kunne ordne opp i selv! Bare gjør det sånn og sånn. Så ringer jeg igjen, og sannelig klarer de å registrere at jeg nylig har ringt og ber om bekreftelse på at det gjelder samme sak. Dermed tilbyr de seg å sende det automatiske svaret som sms. Banken må vel kunne tillate seg den service å tenke at kunden hadde en grunn for å ta kontakt igjen. Jeg gir ikke opp så lett og holder linjen. >>Sukk - som vanlig advarer de om at det kommer til å bli så lang ventetid (at det er like godt å gi opp). Og dette etter at DnB vil kjøpe opp den mest populære banken -tenk hva de tidligere fornøyde kunder skal gå til !!!
Hei Grete og takk for tilbakemelding. Det er trist å se at du ikke er fornøyd med vår kundeservice. Når man ringer inn til oss, vil man bli møtt av en talerobot som har hensikt i å hjelpe kunder før de kommer inn til en rådgiver. Tanken bak dette er at kunder skal få hjelp fort, eller mens de venter i kø. Noen ganger kan ikke robot hjelpe med det man ønsker og da skal man kunne vente og få hjelp av en rådgiver så fort det er din tur i køen. Vi tar likevel med oss dette videre for å forbedre våre tjenester slik at våre kunder skal bli fornøyd. Ventetidene på telefon varierer hos oss. Ofte er det mest kø på dagtid, mens på morgen og ettermiddag/kveld er det mindre/ingen kø. Vi har åpent 07-23 hver dag. I tillegg tilbyr vi hjelp via chat fra innlogget nettbank, her er det også normalt mindre kø enn på telefon når det er størst pågang. Vil igjen takke for innspill og ønsker deg en fin dag videre.