DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ta langt tid til å få svar. Har ikke egen kundebehandler og rådgiver. Det ta lang tid til å få refinansiert noe hos DnB. Er bedre å velge ant bank.
Hei Clemens! Kjedelig å se at det er slik din opplevelse med vår kundeservice har vært. Slik ønsker vi ikke at det skal være. Vår kundeservice har åpent 07-23 hver dag på telefon og chat. Det er normalt mest kø på dagtid, mens på ettermiddag/kveld ofte har mindre/ingen kø. På chat via innlogget nettbank har vi også normalt mye mindre ventetid enn på telefon når det er størst pågang. Dersom du skulle ønske egen kundeansvarlig kan du ta kontakt med vårt kundesenter, så skal vi sjekke opp i mulighetene for dette. Refinansiering har normalt et par dager behandlingstid. Dersom du har ventet lengre enn dette er det fint om du kontakte oss, slik vi kan sjekke nærmere opp i det. Håper du får en fin dag! /Betina
De prakker på folk dyre produkter, er dyre og dårlige. Kjenner personlig folk som har tapt penger på såkalte garanterte spareprodukter. Nå er de i ferd med å knuse konkurransen med å kjøpe opp sin tøffeste konkurrent.
Hei Elisabeth! Takk for tilbakemelding. Vi følger nøye med på markedet, og våre kunder har i dag konkurransedyktige priser. Sjekk gjerne vår prisliste i dag her: https://www.dnb.no/dagligbank/priser. På teknologi har vi utviklet oss svært mye de siste årene, hvor blant annet vår mobilbank nylig ble kåret til en av landets beste. Vi tar også gjerne i mot innspill fra kunder på ting man savner eller som kunne vært bedre. Når det kommer til oppkjøp av SBanken, så er det ikke avgjort noe der enda. Vi håper likevel at eventuelle nye kunder i DNB vil gi oss en sjanse for å bevise at det ikke blir en dårlig opplevelse dersom oppkjøpet skulle gå gjennom. Ønsker deg en fin dag videre! /Betina
Høye gebyrer og renter, dårlig nettbank, arrogant bank. Er ikke en bank for folk flest. Styr unna!
Hei Jeanette! Takk for tilbakemelding. Det er trist å se at det er slik du opplever oss som bank, slik skal det ikke være. Vi skal være en bank for alle. Vi ønsker gjerne å ordne opp dersom du har hatt en dårlig kundeopplevelse hos oss. Ta da gjerne kontakt med vårt kundesenter, så kan vi se nærmere på det. Håper du får en fin dag videre. /Betina
Elendig nettbank med teknologi som henger 10-15år etter Sbanken. Grisk gebyrbank med dårlige betingelser. Helt grusomt at de sluker og ødelegger norges beste bank (Sbanken). Har tømt dnb kontoene mine, skal bytte bedriftsbank og vil bruke vipps minimalt. Er så sint på dnb at jeg vil fly i flint!
Hei Sindre! Vi jobber fortløpende med endringer i vår nettbank og mobilbank slik at det skal bli best mulig og brukervennlig for våre kunder. Dersom du har konkrete innspill på hva som kunne vær bedre ønsker vi gjerne å høre om disse! Send oss gjerne innspill via postkassen i nettbanken, så ser vi på det. Når det kommer til oppkjøp av Sbanken, så er ikke dette noe som er bestemt enda. Men vi håper og tror at eventuelle nye kunder i DNB vil bli fornøyd med endringen og håper vi kan få en sjanse til å bevise dette. Ønsker deg en fin dag videre. /Betina
En bank hvor de ansatte tror de kan bestemme hva du som kunde skal bruke dine penger. Og som samtidig flår deg med gebyrer.
Hei Kenth! I DNB er det ikke slik at vi ønsker å overstyre hva våre kunder skal bruke pengene sine på. Dersom du har opplevd dette håper jeg du tar kontakt med vårt kundesenter slik vi kan se nærmere på saken. /Betina
Bank totalt uten fokus på kunden. Dyr på alt og er ikke noe prispresser på markedet. Styr unna.
Hei! Takk for tilbakemelding. Vi følger nøye med på markedet, og våre kunder har i dag konkurransedyktige priser. Sjekk gjerne vår prisliste i dag her: https://www.dnb.no/dagligbank/priser.
Jeg sparte ca 15000,- i året på boliglån ved å bytte fra DnB til Sbanken!!!
Hei Lene! Kjedelig å se at du har flyttet lånet ditt fra oss. Dersom det var slik at vi ikke kunne matche renten du fikk i Sbanken, høres det ut som at du har fått en god avtale i dag. Vi tar gjerne utfordringen for å se om vi kan komme med bedre betingelser en annen gang hvis du ønsker det. Håper du får en fin dag videre. /Betina
Elendig kundeservice, høye gebyrer og renter. Avsluttet alle mine engasjementer og ble selvfølgelig belastet gebyr med renter for å overføre pengene vekk også.
Hei Christian! Takk for tilbakemelding. Trist å se at du ikke er fornøyd og har byttet bank fra oss. Når man avslutter konto hos oss anbefaler vi å overføre det man eventuelt har innestående på konto selv, da vi har gebyr for overførsel via oss, så slipper man dette gebyret. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom du mener du er blitt belastet gebyrer du ikke skal ha, så kan vi se nærmere på det.
Hadde hørt mye dårlig om DNBs support , men da jeg var nødt til å ha ev depositum-konto hos dem , fikk jeg selv oppleve det . Med 10 års erfaring fra IT- helpdesk hos verdensomspennende firma som : IBM, HP , Carlsberg , BP , Dixons ( Elkjøp ) , så tror jeg har erfaring nok til å kunne si at dette er noe av det dårligste supporten som finnes . Jeg måtte til slutt møte opp fysisk , da de ikke trodde det jeg sa ( min bakgrunn tatt i betraktning ) . Nok en gang ble jeg kjeftet huden full av en dame . DnB skal jeg ALDRI bruke . Anbefale andre ? Kun den dagen det snør i hæ.....og griser flyr .
Tusen takk for at du deler din opplevelse med oss. Først og fremst er det veldig leit å høre at du føler deg dårlig behandlet på et av våre kontor. Dessverre får vi ikke gått noe nærmere inn på saker her på denne nettsiden, men vi hadde satt stor pris på om du ville ta kontakt med oss på telefon eller sende oss en melding fra postkassen i nettbanken din hvor du utdyper din opplevelse. Da får vi muligheten til å gå dette opp og lære av det!
Dyre gebyrer, som er lite oversiktlige før de automatisk belastes. Høye påslag på valuta transaksjoner.
Hei Lard. Prislagte tjenester belastes alltid ved månedsslutt. Du finner en oversikt over våre gebyrer her: https://www.dnb.no/kort/priser Ønsker deg en fin dag.
Alt for høye gebyrer i DNB, og nettbanken er lite oversiktlig og vanskelig å bruke.
Hei, tusen takk for at du skriver til oss! Det er leit å høre at vi ikke har klart å levere der vi skulle, og at du sitter igjen med et dårlig inntrykk av oss! Vi jobber med å forbedre våre tjenester og håper at vi i fremtiden vil forhåpentligvis kunne tilby en tjeneste som kanskje er mer appellerende! Vi håper du ellers har en flott dag! /Vinjar
DnB tok mestparten av støtten fra Norges Bank og regjeringen. Så moralsk umusikalsk som det kan få blitt... Henvendelser til min kundekontakt var verdiløse og stort sett gadd han ikke svare. Så nå er lånet flyttet. Og de få aksjene jeg har. Nå gjenstår bare noe pensjon, men det blir også flyttet. Deretter blir kundeforholdet sagt opp. Ser også ut til at de har kontroll over Sbanken nå. Hvis Konkuransetilsynet ikke stopper dette, blir det å starte flyttingen ut derfra også. Virkelig ikke noe jeg ønsker. Anbefaler alle DnB kunder om å finne seg en annen bank. Betaler nå ca. 15000,- mindre i renter i året. Og kan le hele veien til banken... ;-)
Hei! Leit å høre at du ikke har vært fornøyd som kunde hos oss. Dette skulle vi gjerne rettet på dersom du gir oss en ny sjanse! Ta gjerne kontakt med vår kundeservice om du ønsker at vi skal se over dine produkter og eventuelt tilbud på nytt sammen med deg :) /Ann-Kristin
Fikk plutselig et kredittkort i posten fra DnB, dvs ble innvilget et lån jeg aldri hadde bedt om. De tok vel sjansen på at jeg skulle begynne å bruke det. Mye greier med den banken, hvitvasking etc. Tror det er lite bedriftkultur i den banken.
Hei Christian! Vi vil aldri sende ut kredittkort uoppfordret til deg, så dersom du har mottatt et slikt kort fra oss er det fint om du ringer oss på 915 04800 slik at vi får sett nærmere på dette :) Du kan også starte en chat med oss fra nettbanken din. /Ann-Kristin
En bank som kun har gebyrer som policy… litt synd at folk tviholder en slik bank, enda synd at de skal ødelegge en veldrevne bank ( Sbanken).
Bedriftsbank som er verdensmester i gebyrer og Norges grådigste ledelse (ref lederlønn og bonus
Krever at du oppretter kundeforhold som privatperson for å få lov å komme inn på bedriftens nettbank. Lover at du kan slette kundeforholdet rett etterpå. 7 år senere nekter de fortsatt å slette kundeforholdet!
Hei Linn. Vi kan dessverre ikke gå inn på enkeltsaker her, men jeg håper du kan kontakte oss på telefon 915 04 800, så får vi undersøkt hva som har gått gale. Ønsker deg en fin dag. /Thomas