DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har vært en trofast kunde i over 35 år og aldri missligholdt noe i denne banken og derfor er jeg skuffet for at jeg fikk avslag på forbrukslån til refinansering.
Fornøyd med konsept og service. Gode tilbakemeldinger på mine spørsmål og ønsker. Meget god tilgjengelighet. Opplever ærlighet.
Servicen er god, og de forstår hvilke behov vi som kunder har.
Har de beste systemer for kundeoppfølging. Trygt valg både på hjemmebane og i utlandet. Banken som får oss til å tenke mindre på bank, da det meste fungerer som oftest. Meget god nettbankløsning og mobilbank. Burde gitt bedre rentebetingelser på lån når sikkerheten er god. Kun gode erfaringer som kunde i banken.
Dem få stedene det er folk som kan hjelpe er hjelpen meget bra.
Introduksjonen av nettbanken var ikke bra, kredittkortet er veldig dyrt i bruk, ellers har banken fungert bra.
Svært bra nettbank. Gir oversikt over økonomien. Savner mer lokalt engasjement.
Har jobbet med et restaureringsprosjekt. Har blitt kastet frem og tilbake mellom svært mange saksbehandlere. Noen svært lite imøtekommende. Har klaget uten respons. Siste var at jeg måtte ha en forhåndstakst. Fikk det, og den var i henhold til det jeg trengte. Så etter lang tid fikk jeg avslag. Tjener ca 700.000 i året, og har under 900.000,- i gjeld. Har alltid vært kunde i DNB og aldri misligholdt noe lån eller kredittkort. Jeg skal skifte bank umiddelbart og kommer ikke til å anbefale DNB til noen.
Brukte MasterCard på tur og ble belønnet med enorme uttaksgebyrer. Betaling av regninger gebyrer, klarer ikke å overføre penger mellom kontoer i forskjellige banker i helgene. Tapt MYE penger pga denne dritt banken.
Saksbehandler Åge J. i Porsgrunn er en stødig, trygg og god saksbehandler! Damene banken der forøvrig er veldig blide og hyggelige!