Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
DNB Bank
1.5
1 370 verifiserte omtaler

DNB Bank omtaler og erfaringer

Ingen trend

DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.5
Dårlig
1 370 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#115
Forferdelig
DNB Bank er rangert
#115 av 116 dagligbanker
15%
Forferdelig
15% anbefaler DNB Bank
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Søk boliglån hos flere banker med Lendo
Søk boliglån hos flere banker
Søk boliglån hos flere banker med én søknad gjennom Lendo
Eksempelrente: Eff. rente 5,76 %, 2.000.000, kr o/25 år. Kost 1.717.847 kr, tot 3.717.847 kr.

Utforsk 1 370 omtaler om DNB Bank

FILTRER OMTALER
125
56
60
133
996
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om DNB Bank
DNB Bank har 1 370 verifiserte omtaler på Bytt.no

Postkasse DNB. Dette er forferdelig. Tre versjoner å logge seg inn ?

Omtale av  R

I DNB appen kan man ikke lese meldinger i Postkasse, i nettbanken kan man ikke lese meldinger i Postkasse, man må søke i Google for å få opp alternativer i Google, der man da må logge seg inn på noe DNB kaller fullversjon, som er PC versjonen forminsket og trykket inn på en liten telefonskjerm slik at teksten er så liten at den er umulig å lese. Hvordan er det mulig å være så ulogisk, intuitivt og kronglete vanskelig ? DNB trenger bare å se på alle andre banker sine løsninger så vil de kunne se hvor enkelt det lar seg gjøre. Og dette er den største, og på en måte den nasjonale banken i Norge ? Dessuten så har DNB gjort forandringer i oppsett der f.eks fakturaer nå ikke bare står på en og en linje i en liste slik at man kan se alle i et skjermbilde, men man må scrolle seg nedover og nedover, noe som gir elendig oversikt over, i dette tilfellet, fakturaer. DNB gjør det vanskeligere og mer kronglete og gjør at alt tar mye lengre tid å gjøre. Akkurat som om vi ikke sitter med nesa i skjermer nok nå for tiden ? Få opp å gå en app der alt vi trenger å gjøre i banken kan gjøres, få en slutt på å gjøre brukergrensesnittet slik at vi mister oversikten vi hadde før, noe som gjør at alt tar lengre tid.

Svar fra DNB Bank
07.05.2023 12:52

Hei! Takk for konkret tilbakemelding, det hjelper oss å bli bedre. Postkasse i Mobilbanken jobbes med, og i mellomtiden finner du lenke til postkassen helt nederst på forsiden i appen. Ha en fin dag! /Karoline

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Utmerket kundebehandling , som inngir tillit .

Omtale av  Hans W. H

Jeg opplever DnB som en trygg og god bank. Har bare positive erfaringer med de tjenester banken tilbyr . Nettbank systemet er aldeles utmerket og lett forståelig. Og de kontobetingelser jeg har matcher andre banker. For meg kommer det ikke på tale og bytte bank.

Svar fra DNB Bank
01.05.2023 15:05

Hei Hans! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og at du velger å være kunde hos oss. Veldig kjekt å lese at du er fornøyd. /Marthe

Dårlig service

Omtale av  Nina

Dårlig kundeservice. og dyr forsikring. Arrogante medarbeidere da min mor var død.

Svar fra DNB Bank
27.04.2023 16:53

Hei. Det var leit å høre at du ikke fikk den hjelpen du trengte fra oss. Skriv oss gjerne en melding fra nettbanken din slik at vi kan ta det videre dersom du trenger mer bistand i forhold til forsikring eller i forbindelse med din mor. Du kan sende oss en melding ved å gå til Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss. /Elisabeth

god og trygg bank

Omtale av  Reidar S

bare gode opplevelser med DNB Bank. rask tilbakemelding om det er noe

Svar fra DNB Bank
25.04.2023 15:06

Hei! Tusen takk for flott tilbakemelding! /Vinjar

Dårlig kundeservice i dag

Omtale av  Michelle

Elendig dårlig kundeservice dame på tlf, og ikke minst arrogant var henne. En eldre dame som er dårlig i norsk og tunghørt trenger hjelp med sin nettbank. Vi som hennes barn kan ikke hjelpe henne med å kommunisere for henne over tlf, fordi dette må personen som trenger hjelp gjøre selv. Og den ansatte ber heller en eldre dame møte opp på en DnB kontor for hjelp om hun ikke skjønner og hører bra nok over tlf.

Svar fra DNB Bank
25.04.2023 10:17

Hei, grunnet personvern og sikkerhet for våre kunder er vi av og til nødt til å be om slikt fra våre kunder. Det er leit at dette oppfattes som at det er vi som er vanskelig, men dette handler om å gjøre det på den sikreste måten vi kan tilby for kunden det gjelder. Vi håper dette er forståelig :) /Vinjar

Søk boliglån hos flere banker
Søk boliglån hos flere banker med Lendo
Send én boliglånsøknad til flere banker. Se om du kan spare på å refinansiere boliglånet ditt hos en annen bank.
Eksempelrente: Eff. rente 5,76 %, lånebeløp 2 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 1 717 847 kr, totalt: 3 717 847 kr
Søk boliglån
Tilgjengelig kundeservice Helt uforpliktende

DNB en bra bank

Omtale av  Litz F

DNB er en bra bank, lett å forstå nettbanken. Det som trekker DNB er at det er en dyr bank mange dyre gebyrer, dyrt med lån m.m. Syntes kunde service er bra,selv om du står ofte lenge i tlf kø på dagtid. På ettermiddag /kveld er det lettere å komme frem på tlf. Et pluss er den lange åpningstiden. Jeg har vært kunde i mange år ,bytter jeg til en annen bank pga billigere lån. DnB er mest en bank for de med mye penger og ikke små sparere.

Svar fra DNB Bank
25.04.2023 10:14

Takk for fin tilbakemelding, om du ikke er fornøyd med renten på lånet ditt er det alltid anbefalt å ringe oss så vi kan se på om det er mulig å gi bedre rente :) /Vinjar

Det finnes ikke noe som ligner kundeservice

Omtale av  Stig

Jeg har vært kunde her i nesten hele livet mitt. Misliker banken bare mer og mer. Ingen poeng å ringe for de er ikke villige til å hjelpe til selv når kortet blir trukket uten at jeg selv har godkjent eller autorisert det. Har i løpet av minst 20 år ikke fått noe hjelp hos DnB. Mye feil i nettbanken med innlogging osv er det også. Kan ikke anbefale DnB til noen, spar heller penger i madrassen... så slipper du ufine mennesker som aldri burde vært ansatt i noe som helst kundesupport. Synd det ikke går an å sette 0 stjerner på kundeservicen eller 0 i spørsmålet om hvor sannsynlig det er at jeg vil anbefale DNB til andre.

Svar fra DNB Bank
25.04.2023 10:14

Hei, det er leit å høre du har denne oppfatningen av oss. Vi anbefaler deg å sende en klage på saken din via nettbanken vår så vi kan se nærmere på dette og ta det opp med de partene det gjelder for å forhindre flere slike opplevelser hvis dette er tilfellet. /Vinjar

DNB Bank har 1 370 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til DNB Bank mener
Har tilegnet profilen
DNB Bank deltar på Bytt.no

DNB Bank har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
DNB Bank besvarer omtaler

DNB Bank har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
DNB Bank henter ikke inn tilbakemeldinger

DNB Bank benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR