DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Mye høyere lånerente enn konkurrentene. Litt lavere rente på brukskonto. Bra med bonus til egne ansatte.
Hei! Ta gjerne kontakt med kundesenteret om du ønsker å sjekke opp i lånerenten, og ikke allerede har gjort det. Så kan vi se om det er noe vi kan gjøre der :-) /Frida
DnB brukte 8 måneder, flere søknader i nettbank, 1 formell klage i nettbanken og 5 kundebehandlere på å til slutt komme med uklare (!) svar rundt finansieringsbevis og boliglån. Tross nesten ikke-eksisterende gjeld, fast 100 % jobb og et kundeforhold som har vart i snart 40 år. Trege på å svare, roter vekk e-poster. Ekstremt dårlig kundeservice. Førte til bankbytte for både meg og partner. Bare å holde seg unna om man er "kvinnen eller mannen i gata".
Hei! Det er veldig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi ønsker å forbedre oss, og setter pris på tilbakemelding. /Tonje
Elendig kundeservice! Kundebehandlere som til stadighet gjør feil, men vil ikke ta eierskap. Som kunde synes jeg det er forkastelig på hvordan dere håndterer saker. Når dere gjør en feil kan man forvente som kunde at dere vil gjøre det dere kan for å rette opp feilen. Det er fult forståelig at en kundebehandler kan gjøre feil, men når 3 forskjellige kundebehandlere hos dere både har gjort feil og ikke prøver å løfte én finger for å hjelpe, nei da mister dere meg som kunde.
Hei! Vi ønsker gjerne se nærmere på denne saken. Siden vi ikke har innsyn i hvilken sak det gjelder her på bytt.no er det fint om du kan ta kontakt med oss enten på telefon eller chat, slik vi får ordnet opp. Slik skal det ikke være :-) Håper du vil gi oss en sjanse til å få sett hva vi kan gjøre her. /Frida
Hei, hva er svartiden på den utv avdelingen deres, jeg har nå venta på at de skal føre over mine resterende midler i 2 uker!!! Har vært uten penger i to uker, mangler nå penger for livsviktig medisin til dama mi og mat til katta mi, få no ordentlig organisering på de tullingene oppover erru snill
Hei! Så leit å høre at du har hatt problemer med å få overført. Vi vil gjerne se nærmere på saken og hjelpe deg med dette. Ta kontakt med oss på telefon eller chat, så får vi sjekket det opp videre. /Frida
Lei av høye gebyrer og uredelig selskap byttet jeg bank. Ved overføring av fond og aksjer viste det seg at DnB tar flere hundre kroner i gebyrer per post noe som gjorde at bankbyttet endte opp med å koste meg mange tusen kr. Vil aldri benytte meg av denne griske banken igjen
Hei. Leit å høre at du har byttet bank. Når det kommer til gebyrer så er det forskjellig fra bank til bank på hva og hvor mye man tar gebyr for. Her kan DNB ta gebyr for noe andre banker ikke tar for, og omvendt. Vi opplever at vi totalt sett har konkurransedyktige priser. Du finner disse opplyst i vår prisliste her: https://www.dnb.no/hjelp-og-veiledning/pris?tms_click=nav_key_p_prisliste. /Betina
Sendt Mail til kontroll.utv for 14 dager siden ettersom at de har sperret kortet mitt og kontoene mine, noe som gjør at jeg ikke får kjøpt mat eller betalt regninger.
Hei, Attal. Det er leit å høre at du ikke har fått den hjelpen du trenger. Jeg har full forståelse for at dette er en kjedelig situasjon. Vi prioriterer disse sakene fordi vi vet at det kan være vanskelig å stå uten tilgang til midler i en periode. Når man sender e-post pleier man normalt å få svar innen kort, så jeg er ikke helt sikker på hva som har skjedd her. Send oss gjerne en ny e-post i tilfelle den forrige aldri kom frem. Håper og tror at det da ordner seg fort! /Hilsen Even
Byttet bank på bakgrunn av bra tilbud på rente og SAGA-medlemskap, men fikk nå et lite hyggelig brev etter 6 måneder om at DNB setter opp renten i tillegg til det som kommer av økt styringsrente. Lite igjen av lånet så økonomisk er påvirkningen liten, men måten det ble formidlet på og DNB sin tilnærming til kundeservice er provoserende, styr unna!
Hei Eirik. Kjedelig å høre du ikke er fornøyd, ta gjerne en prat med låneavdelingen for en gjennomgang hvis du ønsker. /Viktoria